Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Suojapeite
Tarvasjoki:
Tänään tuli Puuilon lehtinen siellä 8kertaa12m kestopeite 69,90€ eikö siitä saa kun korokeet katolle vaikka kakkosneloseta että ilmakiertää alta ettei koppi vedä homeeseen vaikka oon sitä mieltä että on kuljin on tehty olkoiluun niin ei pitäis Turkkia talvella tarvita minun kun on tehty käyttöä varten.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 30.10.2017 kello on 18:57 ---Tänään tuli Puuilon lehtinen siellä 8kertaa12m kestopeite 69,90€ eikö siitä saa kun korokeet katolle vaikka kakkosneloseta että ilmakiertää alta ettei koppi vedä homeeseen vaikka oon sitä mieltä että on kuljin on tehty olkoiluun niin ei pitäis Turkkia talvella tarvita minun kun on tehty käyttöä varten.
--- Lainaus päättyy ---
Noin isolla peitteellä tulee pullo.
retkeilijä:
Täällä turkki tarvitaan, koska mobiilia ei käytetä talvella. Jyrkkä harjakatto, koska lunta tulee runsaasti (talvella). Työnnän tuon itsetehdyn kehikon katolle ja leväytän pressun (kevytpeite) päälle pitkällä kepillä (yksin). Kehikko on hieman leveämpi kuin kori, jolloin samaisen kepin voi työntää pressun alle kulmalistaan tukien ja ravistella lumen pois (suvikelillä).
Edestä ja takaa avoin ja tuuli käy ;D
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 30.10.2017 kello on 18:32 ---Joskus noita katellu, on arvokas.
1000€ 7 metriseen autoon.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvästä pitää maksaa!
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 30.10.2017 kello on 19:57 ---Noin isolla peitteellä tulee pullo.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan siellä pienempiäkin oli esimerkki vaan hinnasta pienemmät halvempia!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta