rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Dometic pakastin kylmä- jääkaappi lämmin  (Luettu 8281 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:35
  • Callengr
Vs: Dometic pakastin kylmä- jääkaappi lämmin
« Vastaus #15 : 8.05.2018 kello on 19:56 »
Muutama jäässä oleva pullo (vesi) sinne kaappiin sapuskoiden sekaan niin jäähtyy nopeammin 8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Dometic pakastin kylmä- jääkaappi lämmin
« Vastaus #16 : 8.05.2018 kello on 19:57 »
Jep. Minä vakuutan ruuat jäisillä tuoremehupurkeilla, etenkin laivamatkojen ajaksi.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:59
Vs: Dometic pakastin kylmä- jääkaappi lämmin
« Vastaus #17 : 8.05.2018 kello on 20:01 »
Laitoin äsken kaapin jäähtymään (230V). Huomenna iltapäivällä liikenteeseen, sitten se napsahtaa 12V:lle.

Kylläkait minä pidän kaasulla ajaessa. Miksi sen pitäis napsahtaa 12 v teholle. Eikös se ole se kaikista tehottomin jäähdytysmuoto. Minä mitään näistä ymmärrä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:30
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Dometic pakastin kylmä- jääkaappi lämmin
« Vastaus #18 : 8.05.2018 kello on 20:05 »
Kylläkait minä pidän kaasulla ajaessa. Miksi sen pitäis napsahtaa 12 v teholle. Eikös se ole se kaikista tehottomin jäähdytysmuoto. Minä mitään näistä ymmärrä.

Silloin kun lähden liikenteeseen (kaappi ollut vuorokauden verkkovirrassa) silloin lämmöt kaapissa ja pakastimessa on normaalit. Ei tule 12V:lla sivut kipeäksi kaappia kylmänä pitäessä.  :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Dometic pakastin kylmä- jääkaappi lämmin
« Vastaus #19 : 8.05.2018 kello on 22:10 »
Kylläkait minä pidän kaasulla ajaessa. Miksi sen pitäis napsahtaa 12 v teholle. Eikös se ole se kaikista tehottomin jäähdytysmuoto. Minä mitään näistä ymmärrä.
Samaa mieltä Thumb