Olen joskus siitä Yleen valittanut, mutta tuloksetta.
|
Sivuja: [1] Siirry alas
Yritin winelle laittaa monta positiivista hymiötä, mutta en osannut kännyllä. Dorolle, ei taas pitäisi yleistää. Ylellä on monta kanavaa ja paikallisia maakuntaradioita. Saattavat toimia, ja toimivatkin eri tavoilla. Totta, että on monia maakuntaradiota, ja niitä mitä olen kuunnellut käytäntö sama. Kuin myös pääpaikalta tuleva lähetys, yleensä. Joitakin harvoja poikkeuksia on kylläkin olemassa, joissa ei puhuta alun eikä hännän päälle. Mutta ovat harvassa. Ja mikä mua on ottanut päähän jo pitkän aikaa on se, että radion juontajat puhuvat musiikkikappaleen alkuun tai loppuun esityksen päälle. Eivät kunnioita esiintyvää artistia vaan pitävät omasta äänestään enemmän. Terve! Voisko olla niin, että, radioasemat vain markkinoivat esiintyjiä ja kappaleita soittamalla pätkiä niistä, ja houkuttelemalla kuuntelijoita ostamaan ko. artistien äänitteitä, ja siten turvaamaan heidän elantonsa. Mielestäni tässä on enemmänkin kyse nimenomaan artistien kunnioittamisesta, kun ei edesauteta kuuntelijoita "kähveltämään" täydellisiä esityksiä. Hankitaan "puhtaat" esitykset ostamalla kappaleet esim. "nettikaupasta" tms. turvaten taiteilijoiden toimeentulo sekä tuotannon jatkuvuus. Ja haetaan parhaat nautinnot käymällä esim. ko. artistin keikalla. ![]()
![]() Kyllä meitillä ainakin hiljenee jos ei mökä miellytä ![]() Sivuja: [1] Siirry ylös
|