Tekniikkakeskustelut > Projektit
Pakettiauto -> nukkumis- ja reissuamisauto
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: haaveilija - 29.10.2017 kello on 10:29 ---Minä en nyt yhtään ymmärrä, miten nämä tämänkin linkin takaa löytyvät pakettiautoista itsetuunatut retkeilypelit on onnistuttu rekisteröimään matkailuautoiksi, kun selvästikään eivät täytä sitä minimikorkeusvaatim usta?
--- Lainaus päättyy ---
Ne on muutettu kenties pikkubusseista, joista on maksettu aikoinaan henkilöauton autovero...
Toki niihinkin voi tulla käyttövoimaveron korotus henkilöauton mukaan tulevaisuudessa.
Mitenkä mahtaa käydä linja-autoille. Ne on muutettu matkailuautoiksi, mutta entäs se sisäkorkeus jatkossa? Voisiko tulla käyttövoimaveron korotus.
aloittelija:
M-luokan ajoneuvo jonka omamassa on yli 6000kg on ajoneuvoverosta vapaa.
Näissä ei vaadita sisäkorkeutta (?).
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: haaveilija - 29.10.2017 kello on 10:24 --- Käytettyjä olen kyllä katsellut jonkin verran ihan kotomaasta, mutta tuntuvat järjestään olevan aivan tarpeettoman suuria.
--- Lainaus päättyy ---
Poksi tai T@b.
Laaga:
--- Lainaus käyttäjältä: haaveilija - 29.10.2017 kello on 10:24 ---Käytettyä autoa minäkin etsin, kun en koskaan lottoa...
Vaunua en ole vakavasti harkinnut, koska en osaa peruuttaa niitä. Käytettyjä olen kyllä katsellut jonkin verran ihan kotomaasta, mutta tuntuvat järjestään olevan aivan tarpeettoman suuria. Taidan haluta tietää lisää ulkomaailmasta alvittomasti ostamisesta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei alvittomia vaunuja ole, alvi vain maksetaan maahan josta vaunu hankitaan.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: haaveilija - 29.10.2017 kello on 10:24 ---
Vaunua en ole vakavasti harkinnut, koska en osaa peruuttaa niitä. Käytettyjä olen kyllä katsellut jonkin verran ihan kotomaasta, mutta tuntuvat järjestään olevan aivan tarpeettoman suuria.
--- Lainaus päättyy ---
Monet oppii peruuttamisen aika piankin, se selviää kokeilemalla ainoastaan. Mä oon liki 60 v. opetellu, pojatkin peruuttaa paremmin vaikka vain vähän harjoitelleet.
Kyllä vaunussa hyvä pikkasen kokoa olla , sen huomaa vasta kun on kokeillut.
Tässä pieniä, tietenkin "pientä"laittoa tuppaa olemaan tässä hintaluokassa:
https://www.nettikaravaani.com/sprite/kaikki/matkailuvaunu
Hinta näissä ei ilmeisesti putoa jos pitää kunnossa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta