Tekniikkakeskustelut > Projektit

Pakettiauto -> nukkumis- ja reissuamisauto

<< < (29/35) > >>

megaman:
Siitä myynti-ilmoituksesta teki eräs tuttavapiiriin kuuluva trafin kanssa päivittäin tekemisissä oleva henkilö ilmoituksen Trafille. Kaveri näytti mulle heidän vastauksenkin. Ei Trafin tarkastajia asia kiinnostanut, jäi päällimmäisenä mieleen. Rasismiako?

Jatkakaa vaan hihittelyä... Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.07.2018     kello on 15:08 ---Siitä myynti-ilmoituksesta teki eräs tuttavapiiriin kuuluva trafin kanssa päivittäin tekemisissä oleva henkilö ilmoituksen Trafille. Kaveri näytti mulle heidän vastauksenkin. Ei Trafin tarkastajia asia kiinnostanut, jäi päällimmäisenä mieleen. Rasismiako?

Jatkakaa vaan hihittelyä... Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mulla on sellainen käsitys, että Trafin virkamiehillä ei ole edes oikeutta puuttua tällaiseen....

megaman:
^ Vastaus sieltä tuli kuitenkin, olivat katsoneet ilmoituksen ja sohvan kuljetus ei ole rikollista toimintaa. Niin kuin ei olekaan.
Että ihan kuten Lerssinen sanoi, tekee pakuun pedin ja sillä selvä. Miksi pitää asioita ajatella vaikeimman mukaan?

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 10.07.2018     kello on 15:15 ---Trafin virkamiehillä ei ole edes oikeutta puuttua tällaiseen....

--- Lainaus päättyy ---

Aikoinaan trafin tarkastusinsinööri tutki tienpäällä meidän Xantian. Heti katsastuksen jälkeen puolen kilometrin päässä konttorilta pysäytettiin ja käytiin auto läpi. Oli ns. pistokoe, halusivat selvittää kuinka konttorilla lepsuillaan, tai sitten ei. Ei löytynyt sanomista.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.07.2018     kello on 15:57 ---
Aikoinaan trafin tarkastusinsinööri tutki tienpäällä meidän Xantian. Heti katsastuksen jälkeen puolen kilometrin päässä konttorilta pysäytettiin ja käytiin auto läpi. Oli ns. pistokoe, halusivat selvittää kuinka konttorilla lepsuillaan, tai sitten ei. Ei löytynyt sanomista.

--- Lainaus päättyy ---
Kysymyksessä lienee ollut katsastuksen valvonta, joka kuuluu Trafille...

Muut tahot valvovat sitten sitä tavallista sukankuluttajaa.
Se, miksi me pelkäämme virkavaltaa johtunee Tsaarin ajan perinnöstä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View