Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Peruutuskameran näyttö!

<< < (3/6) > >>

SeaSharky:
Itse tilasin kiinasta joku vuosi sitten kosketusnäytön tietokoneeseen, se oli pimeä, ei tullut mitään kuvaa, no ei mitään, lähetin näytön takaisin kiinaan ja muutaman viikon päästä tuli korjattuna takaisin. Myyjälle olisi varmaan ollut halvempi lähettää suosiolla uusi monitori, mutta he halusivat korjata sen. Hyvin on toiminut sen jälkeen. Kosketusnäyttö on hyvä valvontakamera tallennus pc monitorina kotona.

Aakku:
Kyllä ne kiinantilaukset on hoitunut takuuna, mutta kestää kauan...

Viime aikoina olen tilannut e-villestä. Takuuhomma oli hiljattain kameroiden kanssa ja toimi todella rivakasti. Samoin ohjeistusta sai helpolla.
On ehkä joskus piirun kalliimpaa, mutta on yleensä Kiinan päässä etukäteen testattua tavaraa.

SeaSharky:
n. 6v sitten ostin HobbyHallista Grundig television asuntoautoon, akkukäyttö puoli pimeni eka reissulla ja vein liikkeeseen takaisin, huoltoreissu kesti 2kk, eli kiinaan lähetetty monitori tuli nopeammin kuntoon kuin HobbyHallin kautta :)

retsasung52:
Tänään vaihdoin henkilöautossa peruutuskameran näytön pienempään, tuli pieni ongelma.
En saanut peilikuvaa käännetyksi, että näyttäisi kuvan oikein. Edellisessä 7" näytössä oli ominaisuus jolla sai kuvan käännettyä, tässä sellaista ei löydy. Kuvasuhteen ja ja muut kuvaan liittyvät voi säätää,
mutta ei kääntää. Hätäkeinona  käänsin koko näytön, nyt kuva on oikein päin, vaan teksti ja paikoituksen helpottamista näyttävät apuviivat osoittavat taivaalle. Mitenköhän sen asian saisi korjattua? Tämä voisi välttää jollen olisi satsannut 19€ uuteen näyttöön, toimii muuten langattomasti.
Sähkö on minulle valoista ainetta jota on pimeä laittaa :)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Jomppu - 29.12.2017     kello on 17:35 ---Tänään vaihdoin henkilöautossa peruutuskameran näytön pienempään, tuli pieni ongelma.
En saanut peilikuvaa käännetyksi, että näyttäisi kuvan oikein. Edellisessä 7" näytössä oli ominaisuus jolla sai kuvan käännettyä, tässä sellaista ei löydy. Kuvasuhteen ja ja muut kuvaan liittyvät voi säätää,
mutta ei kääntää. Hätäkeinona  käänsin koko näytön, nyt kuva on oikein päin, vaan teksti ja paikoituksen helpottamista näyttävät apuviivat osoittavat taivaalle. Mitenköhän sen asian saisi korjattua? Tämä voisi välttää jollen olisi satsannut 19€ uuteen näyttöön, toimii muuten langattomasti.
Sähkö on minulle valoista ainetta jota on pimeä laittaa :)

--- Lainaus päättyy ---
Aika outoa, jos kysymyksessä on peruutuskameran näyttö...

Tällaista on joskus täällä pohdittu:
https://karavaanari.org/index.php?topic=17614.0

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View