Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Kabe etuikkunan vesivuoto.
rttuominen:
Onko kenelläkään tietoa Kaben etuikkunan vesivuodosta? Meillä Hartolan Koskeniemessä on kolme Kabea ja kaikista tulee etuikkunan yläreunasta vesi sisään ja vaunut ovat 2012 uudempia. Myyjä ei myönnä tietävänsä asiasta mitään. Onkohan täällä jotain olosuhteita mikä aiheuttaa moisen vaivan? >:D
K.E.V:
Eikös tuollaisessa ole valmistajan kosteustakuu. Siitä ei vastaa edes myyjä vaan valmistaja.
Tietenkin vuosittaiset tarkastukset pitää olla tehty.
Joko:
Paitsi kaben tehdas taitaa olla aika haluton korvaamaan/korjaamaan takuunalaisia hommia. Olikos se niin että tuo royal yms sarjassa käytettävä suora lasi oli se mikä painui lontolle ja päästi vedet sisään? Mjo33400 vai kuka siitä jokuaikka sitten mainitsi?
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 23.10.2017 kello on 21:08 ---Paitsi kaben tehdas taitaa olla aika haluton korvaamaan/korjaamaan takuunalaisia hommia. Olikos se niin että tuo royal yms sarjassa käytettävä suora lasi oli se mikä painui lontolle ja päästi vedet sisään? Mjo33400 vai kuka siitä jokuaikka sitten mainitsi?
--- Lainaus päättyy ---
No mulla korvas osat kun keulakoppa kuukausi sitten vaihdettiin, itse maksoin työt.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 23.10.2017 kello on 21:35 ---No mulla korvas osat kun keulakoppa kuukausi sitten vaihdettiin, itse maksoin työt.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko sulla jo takuu tuon osalta ummessa, vai muistanko väärin?
Hyvin korvaa jos saa osat vielä takuuajan jälkeen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta