Tekniikkakeskustelut > Projektit

Saunallinen asuntovaunu

<< < (4/20) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: lukkomestari - 22.10.2017     kello on 21:01 ---Runko on itse tehty ja käytetty kuumasinkityksessä Pirkkalassa.

--- Lainaus päättyy ---

Mitä dokumenttejä katsastushenkilö vaati rungosta?

lukkomestari:
Akseleita ja vetoaisaa ei voi itse valmistaa. Ne pitää olla yhteneväiset ja CE merkityt. Muuten päälirakenteet vapaat.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 22.10.2017     kello on 20:18 --- mikä niissä on vikana? oletan ettei valot ollut vielä paikoillaan.

--- Lainaus päättyy ---

Siinä vetopään kuvassa oleva kaapelointi ei näytä suomen säitä kestävältä, mutta hyvä jos on vaan väliaikainen.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.10.2017     kello on 23:09 ---Siinä vetopään kuvassa oleva kaapelointi ei näytä suomen säitä kestävältä, mutta hyvä jos on vaan väliaikainen.

--- Lainaus päättyy ---
  miten sen valojohdon pitäisi mennä? se punainen on jarrun varmistus vaijeri jos kärry karkaa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: lukkomestari - 22.10.2017     kello on 21:50 ---Akseleita ja vetoaisaa ei voi itse valmistaa. Ne pitää olla yhteneväiset ja CE merkityt. Muuten päälirakenteet vapaat.

--- Lainaus päättyy ---

Näin minäkin lakia tulkitsen!
Hyvä jos katsastushenkilötki n ovat vihdoin tulleet samaan tulokseen.
Tarkasti ottaen, vetopää ja akselit pitää olla paritetut ja vetoaisa hyväksytty.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View