Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

KIA Sorento ja Hyundai Santa fe

<< < (2/7) > >>

Teukka-74:
Kiitos tiedosta. Juu, luulen myös että tässä on ennakkoluulot pelissä  ;)
Manuaali siksi kun on kortille opettaminen kesken ja korttiin tulee automaatti merkintä jos inssin ajaa automaatilla.
Kiinnostaa noiden autojen moottori tekniikka muutenkin kestävyys. Nelivedon toimivuus kiinnostaa kovasti.

T-Cat:
Kattele netistä paljon ajettuja eli paljonko on tuolla tekniikalla ajettu, siitä osviittaa miten kestää tekniikka. Tuossa omassa on kolmiveto, takana kitkalukko, edessä ei lukkoa mutta plussana hidas "neliveto". Uudemmassa nelivetoa hoitelee ABS:n avulla, jarruttaa sutivaa pyörää eli nykyaikaisempi. Käytännössä taitaa olla se ja sama kumman merkin valitsee, ovat ns. sisarautoja, varusteluissa saattaa olla eroja. Itse tutkiskelin nettiä vuoden päivät ennen kuin uskalsin Sian Korennon ostaa, ei ole kaduttanut. Oma on kyllä myös huonommillakin teillä käytössä metsästys aikaan. Eikä täällä pohjoisessa teiden kunnossapitokaan ole talvella ihan viimeisen päälle.

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.10.2017     kello on 21:39 ---Kiitos tiedosta. Juu, luulen myös että tässä on ennakkoluulot pelissä  ;)
Manuaali siksi kun on kortille opettaminen kesken ja korttiin tulee automaatti merkintä jos inssin ajaa automaatilla.
Kiinnostaa noiden autojen moottori tekniikka muutenkin kestävyys. Nelivedon toimivuus kiinnostaa kovasti.

--- Lainaus päättyy ---

Ootko ajatellut ostaa opetuskäyttöön halvan manuaalivaihteisen auton, jonka voisit sitten vaikka lahjoittaa uudelle kuljettajalle. Näin tuo opettaminen ei sitoisi sinun ykkösauton hankintaa.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 17.10.2017     kello on 22:05 ---Ootko ajatellut ostaa opetuskäyttöön halvan manuaalivaihteisen auton, jonka voisit sitten vaikka lahjoittaa uudelle kuljettajalle. Näin tuo opettaminen ei sitoisi sinun ykkösauton hankintaa.

--- Lainaus päättyy ---
En ole ajatellut. Kaksi poikaa on opetettavana ja tuolla nykyisellä autolla lähdetään opettelemaan. Ei niillä ole rahaa pitää minkäänlaista autoa ja minullakaan ei moneen autoon ole varaa.
Ihan mielelläni mä manuaalila ajelen  Thumb

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 17.10.2017     kello on 21:39 ---Kiitos tiedosta. Juu, luulen myös että tässä on ennakkoluulot pelissä  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Voi olla ennakkoluulojakin mutta monesti kyse myös muista asioista. Kun vaihdoin auton aikaisemmin tänä vuonna, kävin läpi kaikki merkit joilla oli sopivat katumaasturivaihtoe hdot myynnissä, kaikki mitä tässä lähialueilla myydään. Ihan ilman ennakkoluuloja koska halusin oikeasti valita niin ettei jää jälkikäteen harmittamaan.

No, normi farkkuun päädyin (eikä merkki ole tämän keskustelun merkkejä) monesta syystä, mutten ennakkoluuloista johtuen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View