Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Minne ulkomaanreissulle kulkineella kesäkaudella 2018?
Alan:
Ehkä joskus eläkeukkona sitä voisi vain lähteä ajamaan Tallinnasta etelään ilman ennakkosuunnitelmia .
Nykyään pitää vielä tulla takaisin tiettynä päivänä.
kimi:
Olen tainnut tässä ketjussa tainnut mainita suunnitelmasta kiertää Islanti neidin kanssa. Neiti hiljattain ilmoitti varanneensa retkeilyauton runsaaksi viikoksi ja viettävänsä muutaman päivän Reykjavikiissä. Tietty suunnitellut tuon yhdessä vakituisen matkustuskaverinsa kanssa ja jättänyt minut suunnitelman ulkopuolelle.
smy:
Tuossa kun tulee ajettavaksi Espanja - Ranska - Saksa (Friedrichshafen). Muutaman päivän voisi käyttää Ranskan puolella niin mikäs olisi näin maisemien/nähtävyyksien kannalta sellaisia paikkoja joita ei voi ohittaa, tai joiden kautta kannattaa kiertää?
Kuten aiemmin sanottu olen Ranska ennakkoluuloinen, tuo maa on ajatuksissa pakollinen 'Venäjä' tuossa välissä niin voisi olla paikkoja joilla ennakkoluulot tulisivat murretuksi.
Ranskasta tulee mieleen Giljotiinit yms.. >:D
Nimim. 800tkm Ranskalaisella autolla ajanut ;)
Arska:
Latvia Liettua Puola on tarkoitus kiertää, mutta jos ei tuo keväinen Prahan lentomatka onnistu niin mennäänkin Pietariin leirintäalueelle kulkimella ja kierrellään lähiympäristöä. Toki Pietarhovissa on pakko käydä.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 6.04.2018 kello on 22:29 ---Kuten aiemmin sanottu olen Ranska ennakkoluuloinen, tuo maa on ajatuksissa pakollinen 'Venäjä' tuossa välissä niin voisi olla paikkoja joilla ennakkoluulot tulisivat murretuksi.
--- Lainaus päättyy ---
Pitäisi miettiä sun näkökulmasta, kun sinulle Espanjan ihmeet ovat kovin tuttuja.
Pyreneiden kataarilinnat. Byrrhin tislaamo. Toulouse. Carcassonen linna. Pylan dyynit.
Kaivan kartan esiin.
Aigues Mortes ja Camargue, Rhonen suisto. Aix en Provence. Luberon ja Verdon (ylängöt itään päin mennessä ennen Nizzaa - uskoisin, että niistä pidät varmimmin).
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta