Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Kuitteja, toinen säästää toinen ehkä ei

(1/3) > >>

Moppc:
Kuitteja tulee herkästi joka kauppareissulla. Nykyään toisissa paikoin jo kysytään että "tarviikko kuittia" mutta takuukuitit sentään tulee kysymättä.

Minulla ainakin tuntuu kaikki laarit pursuavan kuitteja ja niitä sitten välillä innostuneena kuittiratsiassa lahdataan. Kun nyt nuo harvat takuukuitit säilyisi. Yleensä taltioin moiset mutta välillä on lie mennyt roskiinkin jokunen niistäkin.

Vanhan mallin piikki olisi hyvä olla. Pitääkin kattella jos löytyisi moinen.

Miten muilla on tämä kuitti*elvetti hallinnassa?

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: Moppc -  9.10.2017     kello on 07:02 ---Kuitteja tulee herkästi joka kauppareissulla. Nykyään toisissa paikoin jo kysytään että "tarviikko kuittia" mutta takuukuitit sentään tulee kysymättä.

Minulla ainakin tuntuu kaikki laarit pursuavan kuitteja ja niitä sitten välillä innostuneena kuittiratsiassa lahdataan. Kun nyt nuo harvat takuukuitit säilyisi. Yleensä taltioin moiset mutta välillä on lie mennyt roskiinkin jokunen niistäkin.

Vanhan mallin piikki olisi hyvä olla. Pitääkin kattella jos löytyisi moinen.

Miten muilla on tämä kuitti*elvetti hallinnassa?

--- Lainaus päättyy ---

Takuukuitista kopio ja sitten kansioon talteen. S-kortilla maksettaessa ässän paikoissa ei kuittia edes tule vaan menee talteen automaattisesti. Muut kuitit suoraan roskiin tai en edes ota kassalla.

Oulaa:
Takuukuitit piironginlaatikkoon kopioituna kun paljon on takuumenettelyjä nykyaikana.
Kuititon S-asiointi enimmäkseen mulla kanssa 8)

HiTec:
No S-kuitit toki menee sähköisinä, mutta noin muuten roskiinpa lentelevät ja takuukuitit skannaillaan pilveen jemmaan niin ei tartte piirongin laatikoista noitakaan ruveta tonkimaan joskos tarvetta joskus niille tulisi. Muutenkin tuo skanneri on meillä hyvässä käytössä, kaikista tärkeimmistä lappusista ja asiakirjoista on olemassa pilvi-kopiot kun sähköisinähän noita tupataan jo muutenkin käsittelemään, niin on se pdf jo valmiina esim. sähköpostiliitteeks i tuikata jos on tarvis 8)

mjh48:
Kyllä minä otan kaupasta aina kutin mukaan ja heitän sen roskiin vasta kotona kun olen taristatanut ostokset.
Kaupan kassalla kun ei tule selattua niin tarkasti ostoksia.
Muutaman kerran on ollut väärä veloitus ja joskus mätiä hedelmiä paketissa, asiat on ollut helppo oikaista kun on kuitti mukana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View