Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi
Webasto ei sano mitään
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 10.11.2017 kello on 16:55 ---Eipä ole vuosiin ollut sellaista autoa että manuaalisesti joutuisi valojen korkeussäätöä käyttää. Hondassa on xenonit niin valojen säätö sensori on taka-akselistossa, sitikassa taisi ilmajouset hoitaa homman.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä autoa, jossa rumpujarrut takana. Kaikissa 2000 luvun laitteissa levyt joka nurkalla - niin matkailu- kuin kuorma-autoissakin.. 8)
Webastoon liittyi jotenki :-\
Arska:
No vähän hairahdettiin, voip olla ett saan ensiviikolla eberin ehkäpä viallisen piirikortin, olisko sellaiselle kellään käyttöä?
Arska:
Niin en mä mitään risaa tarkoituksella , mutta jos joku tahtoisi sitä tutkia mikä sieltä hajoaa ja keksis edullisen
korjauksen. Vois olla jopa jokin tyyppivika ko. Kortille.
E: en minä sillä mitään tee, lahjoitan sen tieteelle.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jyrile - 10.11.2017 kello on 15:02 ---Mulla autona Fiat ducato 2006 dethleffs integroitu.
Viikonloppuna yritin pitkästä aikaa laittaa webaston tulille vaan eipä syttynyt. Puhaltimet pöhisivät aikansa ennen kuin sammuivat mutta lämpöä ei tullut yhtään.
--- Lainaus päättyy ---
Kun se vehje on käyttämättä, niin pumppu saattaa päästää löpön takaisin tankkiin ja eihän se pelkällä ilmalla käy.
Ennen lämmitintä olisi hyvä olla pätkä kirkasta polttoaineletkua, (sitä on myös mustana) niin näkisi, mitä sieltä tulee.
Jos putki on tyhjä, pumpun liitin irti ja johdot suoraan akulta (ihan sama miten päin).
Toinen johto kiinni ja toisella tökkii sitä toista napaa, niin jossain vaiheessa ilma loppuu.
Ennen käynnistämistä ehdottomasti kaikki liittimet kiinni, sillä väyläohjatut menee vikatilaan jos jostain puuttuu jännä.
volvo:
miten webaston suutin toimii? perustuuko se paineeseen vai onko sähkö ohjattu?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta