Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Android-tabletille lisää vauhtia?

(1/4) > >>

seppoko:
Mulla on matkassa kaksikin otsikossa mainittua tablettia. Alkoivat käydä hieman (?) hitaiksi. Toinen nopeutui jonkun verran kun poistin koko joukon kuvia. Toisessa niitä ei juurikaan ollut. Mutta joutavia ohjelmia on. Miten saisin ne poistettua?

Onko muuta keinoa nopeuttaa Androidia?

K.E.V:
On, vaihtaa uudempaan missä isompi työmuisti. Ja uudempi Antero , ei oikein muuta keinoa.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.09.2017     kello on 18:53 --- Mutta joutavia ohjelmia on. Miten saisin ne poistettua?

--- Lainaus päättyy ---

On siihen joku keino.
Pitiköhän tehdä 'Rootti'`?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 29.09.2017     kello on 19:09 ---On, vaihtaa uudempaan missä isompi työmuisti. Ja uudempi Antero , ei oikein muuta keinoa.

--- Lainaus päättyy ---
Onko se työmuisti sama, kuin keskusmuisti...?

Mulla on justiinsa tullut uusi Android tabletti, jossa 2 Gt keskusmuistia, jos oikein tulkitsin.
Sitä vain ihmettelin, kun se halusi formatoida erillisen muistikortin jatkoksi omalle muistilleen, eli nyt 16 Gt + 32 Gt

Tämä on kuin valovuoden edellä mun vanhaa Android tablettiani. Nopea ja toimiva softa kaikin puolin. Eka kertaa alkaa jäädä läppäri varjoon.
Tollainen:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/5243/hfgmj/Lenovo-Tab3-A730-7-LTE-tablet-Android-6-0-musta

K.E.V:
Se RAM on 2gt, eli parempi. Taas tuo formatointi tallennustilan jatkoksi on omansa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View