rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Rokua  (Luettu 14653 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
  • Tyhmä
    • Urheilua aktiiveille
Vs: Rokua
« Vastaus #15 : 13.09.2017 kello on 11:08 »
Josko vielä takaisin Rokualle..
Ketjun aloittajalle kysymyksiä; oliko parkissa paljon porukkaa? Oliko illalla/yöllä rauhallista?
Tämä rupesi kiinnostamaan kun siellähän ois kiva käydä mtb:llä kruisailemassa ja treenaamassa muuten vain. Maisemat on hienot, ravintolassa hyvää ruokaa ja kylpyläkin vielä. Eipä sitä enempää juuri tarvita. Joten 22€/yö on ihan kohtuullinen.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:44
Vs: Rokua
« Vastaus #16 : 13.09.2017 kello on 11:51 »
Liekkö tuohon hintaan lapsille ikärajaa?  Rokualla pari kertaa käynyt maastopyöräilemässä, mutta yötä en ole ollut?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:50
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Rokua
« Vastaus #17 : 13.09.2017 kello on 11:52 »
Se vaan pitäisi olla sillä tavalla ettei siinä viestiketjussa näe lainkaan sitä kirjoittajaa jonka viestit on piilottanut eli onko mahdollista että se olisikin "piilota tämä käyttäjä".
Jos joku lainaa ko. viestiä, sitten se näkyykin siinä kokonaisuudessaan.

Mutta mulle ei ole väliä tuolla, en ole piilottanut kenenkään viestejä, sen verran utelias olen. 😅

Eikä  paljoa auta kun sen nimimerkki kuitenkin näkyy "joka välissä", vaikka teksti piilottuisi.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:14.04.2024 kello on 20:47
Vs: Rokua
« Vastaus #18 : 13.09.2017 kello on 21:38 »
Josko vielä takaisin Rokualle..
Ketjun aloittajalle kysymyksiä; oliko parkissa paljon porukkaa? Oliko illalla/yöllä rauhallista?
Tämä rupesi kiinnostamaan kun siellähän ois kiva käydä mtb:llä kruisailemassa ja treenaamassa muuten vain. Maisemat on hienot, ravintolassa hyvää ruokaa ja kylpyläkin vielä. Eipä sitä enempää juuri tarvita. Joten 22€/yö on ihan kohtuullinen.

Hei !

Kolme autoa ja yksi vaunu oli yökunnissa. Tilaa olisi ollut vielä muutamalle ja lisätilaa olis tullu jos henkilöautot olis siirretty pois sähköpaikoilta. Pyöräilijöitä oli useampia maastossa ja eikä ihme kun reitit oli viimesenpäälle. Läskipyöriä ne oli kait vaikken minä niistä mitään ymmärrä..Illalla nostin sähköuunin tallista ulos ja grillailin iltapalan,silloin oli vähäistä henkilöliikennettä mutta jo yhdeksän jälkeen oli hiljaista aamuun asti.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 2.12.2020 kello on 22:56
  • Tyhmä
    • Urheilua aktiiveille
Vs: Rokua
« Vastaus #19 : 14.09.2017 kello on 10:53 »
Kiitos. Kuulostaa juuri sellaiselta joka sopis meille. Rauhallisuus ja hiljaisuus illalla on mulle tärkeä juttu. Tuonnehan täytyy mennä heti ensi keväänä. Tälle syksylle ei enää ehdi. Seuraava vapaa viikonloppu täytyy viedä vaunu jo kausipaikalle.