Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Ollaan alueella tai puskassa, mutta nyt on myös some-karavaanari

<< < (5/11) > >>

Coyote ugly:
Irtisanouduin tänään sfc:stä syyksi pistin tuon puheenjohtajan tölväyksen vaikkakaan ei se ainoa syy ole. sfc tuntuu vain olevan näitten terassirakentajien ja kausipaikkalaisten oma klubi. Johon varsinkaan tälläisen alle 40:n on todella vaikea tuntea yhteenkuuluvuutta.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Valkoinenkuolema - 11.09.2017     kello on 18:45 ---Ylilyöntihän tuo oli, siitä ei päästä mihinkään.

Itse, positiivisena henkilönä, yritän lukea kuitenkin viestin lävitse ja tuolloin huolen ymmärrän. Tai luulen ymmärtäväni.

Ongelma ei ole nätisti käyttäytyvissä ja luvallisissa puskissa olijoissa. Tuolloin heitä suojelee jokamiehenoikeus.
Sitten kun tuonne samaan puskaan meneekin henkilö joka ei osaa käyttäytyä, alkaa ongelmat.
Jos tuo sama henkilö menee vielä paikkaan mikä on erikseen kielletty, ongelmat vain moninkertaistuvat. Kaadetaan kemsat metsään, kaadetaan puita, sotketaan/roskataan jne. Tiedätte mitä tarkoitan.
Tuolloin tuo leimaa taas kaikki karavaanarit ja sitä Hämäinen uskoakseni pohjimmiltaan tarkoitti.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä olin ihan kuin omalta näppikseltä, näin minäkin asian ajattelen.

Aakku:
Onko tällaisia kriminaali karavanareita oikeasti jossain...?

Itse en ole nähnyt, tai kuullut sellaisista. Sekoitetaanko tässä nyt sellaiset asunnottomat karavaanareihin, jotka ovat useimmiten pakolaisia.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.09.2017     kello on 20:08 ---Onko tällaisia kriminaali karavanareita oikeasti jossain...?

Itse en ole nähnyt, tai kuullut sellaisista. Sekoitetaanko tässä nyt sellaiset asunnottomat karavaanareihin, jotka ovat useimmiten pakolaisia.

--- Lainaus päättyy ---
Monenlaisissa puskissa olleena silmiinpistävintä on nuotionpohjat ja tupakannatsat.
Laavu yms tulipaikoilla ei väki ymmärrä että roskat voi polttaa. Ympäristöön heitolle on vaihtoehto.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 11.09.2017     kello on 20:08 ---Onko tällaisia kriminaali karavanareita oikeasti jossain...?

--- Lainaus päättyy ---

Jos joskus olette ryövärin kuopalla pysähtynyt Ruovedellä, niin kyllä oli ainakin tänä kesänä niin epäsiisti, että jatkoimme matkaa samantien.

Aivan varmasti oli yhden puun juurelle kemsa tyhjennetty ja roskiset heitetty kulkimesta pihalle.  Ja se onkin tämä ongelma, että yksittäiset jermut voi koko homman pilata.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View