Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
Jääkaapin pakoputki
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 8.09.2017 kello on 16:44 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Siinähän ne kaikki osat mitä kaapin jälkeen kuuluu.. musta suora/kavennus jääkaappin poistoon kiinni, sitten vino-T (huom sisäänpäin sojottava haara on avoin, imien taustata muutakin ilmaa), sitten alu-seinäläpivientiputki..
Mitään kurkkutorvea ei kuulu tähän..
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitin tietty palopesän ja tämän osan väliin!
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 8.09.2017 kello on 16:51 ---Tarkoitin tietty palopesän ja tämän osan väliin!
--- Lainaus päättyy ---
Nuo aiemman kuvan kilkkeet tulevat tälleen. Lieneekö Raksauksella tämän tilalla jotain ei-alkuperäistä :'(
E: jos on kurkkuputkella korvattu T-kpl, niin saa varmaan unohtaa kaasukäytön ajon aikana..
Upossa, E-luxissa, Dometicissa ihan samalla lailla. Pellitetty pyöreä tai kantikas on lämmönvaihdin, jonne palopään yläpuolelta lähtee suora putki (sisällä irtokierre savukaasujarruna) jonka kyljessä kiinnin ammoiakkipiiri ja sähkövastukset - kaikki vuorattuna lasivillaan ja noiden peltien sisään..
Raksaus:
Tässä kuva tuosta nykyisestä "pakoputkesta" joka siis loppuu jo tyhjiin tuolla kaapin takana olevassa tilassa.
Ja tässä kuva hieman kauempaa, missä näkyy tuossa ylhäällä seinässä oleva härpäke, jonka takapuolella olevaan putken pätkään ilmeisesti tuo pitäisi saada yhdistettyä. Tuossa vaikuttaisi olevan sellainen 5-10 cm, pala joka välistä uupuu.
E: Ainakin tuosta edellisessä viestissä olleesta kaavakuvasta poikkeaa siten, että minulla ei ole tuollaisia kahta erillistä ritilää. VAan tuossa on huoltoluukku, josta pääsee tuonne jääkaapin takaosaan jonka ovessa sitten on tuuletusritilät. Tämä pakoputki on sitten tuolla huoltoluukun yläpuolella seinässä.
-------:
Rautakaupasta sopiva pakoputken jatke seinän ja pakoputken väliin..
Raksaus:
Tuota olen yrittänyt. Mutta en ole löytänyt sopivaa. Kun pitäisi olla joku, mitä pystyy käsipelin taivuttelemaan ja halkaisija pitäisi olla noin tuuman luokkaa. Muistaakseni olin tuon mitannut viimeksi kun kävin kyselemässä, mutta nyt tein vain silmämääräisen arvion.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta