Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuautojen verovapauden miminivaatimuksiin lakimuutosehdotus
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 12.09.2017 kello on 11:49 ---Riittääkö retkeilyautossa tuo 1.9m sisäkorkeus aina?
--- Lainaus päättyy ---
Vaaditaanhan se 1.9 metrin korkeus jo nyt ja jos ei se toteudu, sitä mallisarjaa ei sitten tuoda kotimaan markkinoille. Nyt on näin esim. LMC:n retkiautossa, tuodaan vain 6 metristä jossa tuo korkeus toteutuu riittävän pitkällä matkalla kun taas 6.4 metrisessä ei toteudu käytävälle ulottuvan suihkutilan takia.
HiTec:
Itse en näe mitään pahaa että noita pykäliä kiristetään, sillä nuo mukamas "matkailuautot" (huomaa lainausmerkit) eivät ole tasan mitään muuta kuin tarkoituksellista verokiertoa, matkailukäytössä noita ei ole ikinä ollut edes tarkoituskaan käyttää. Muuttamalla pakun tuollaiseksi "matkailuautoksi" saadaan monikäyttöauto, usealla istuinpaikalla, mutta vain pakun käyttövoimaverolla Thumbd
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 12.09.2017 kello on 13:12 ---Itse en näe mitään pahaa että noita pykäliä kiristetään, sillä nuo mukamas "matkailuautot" (huomaa lainausmerkit) eivät ole tasan mitään muuta kuin tarkoituksellista verokiertoa, matkailukäytössä noita ei ole ikinä ollut edes tarkoituskaan käyttää. Muuttamalla pakun tuollaiseksi "matkailuautoksi" saadaan monikäyttöauto, usealla istuinpaikalla, mutta vain pakun käyttövoimaverolla Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
K.E.V:
Thumb Thumb
ihaa:
Thumb Thumb Thumb
Mun huki oli laittaa nämä. 😂
Tämä veronkierto matkailuauto on sikäli outo että ei olisi uskonut että nykyaikana valtio antaa tuollaiseen mahdollisuuden. No hetkenhän se kesti ja nyt on huomattu että porukka ostaakin isoja Sprintereitä henkilöautoiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta