Tekniikkakeskustelut > Projektit
Teve Tevetec 370
Lerssinen:
Viimehetken viilauksia, lähetinvahvistin vaihdettu 35 wattisesta 300 wattiseen ;D
Sänkyjen levikkeet otin irti ja pajalle, teen etureunaan 4 sentin korotuksen että ei karkaa patjat alta nukkuessa.. Eipä tuotakaan tehdessä hoksannut..
Lerssinen:
Semmonen keikka. 2300 km eikä yhtään teknistä ongelmaa.. Saatan jokusen kuvankin laittaa kunhan kotiudun..
https://www.youtube.com/watch?v=atX7uOp-3ho
Lerssinen:
megaman:
^ Sulautuu hyvin maisemaan. Thumb
Lerssinen:
Vähän venähti kuvasaalistaminen mutta kun on ollu tuota hommaa... No, tuolta se näyttää lepomoodissa.. En jaksanu petata ;) Katossa on lamppujen paikat palanu, en ole sitä vielä käsitelly enkä taida käsitelläkkään kun ei mua vaivaa..
Kaunispäällä..
Nuorgamissa oli rauhallista..
Vuonolla
Suomen komeimpia paikkoja minusta, Pulmankijärvi..
Oltiin ihmistenkin ilmoilla, kyllä minä sitten nautin ihmisten pällistelystä ja supinoista toisilleen.. Päitä näkyi vaunujen väleistä sillain ujosti kurkkien :laugh: :laugh:
Viihdettä koko rahalla..
Navara meni tosiaan reilu 3 litraa vähemmällä kulutuksella ku Terrano, Karigaksestä lähdettäessä joku koitti ohittaa sprintterillä ylämäkeen muttei päässykkään ohi ku löysin vittuillessani kaasupolkimen ;D Jospa joskus mullaki olis varaa isontaa vetoautoa mutta ensi reissu syksyllä vedellään Terranolla sitten taas..
Tulomatkalla piipahdin "lähtöpisteessä". Mulla on kaveri töissä tuolla ja se oli ikäänkuin alkuunpaneva sysäys koko vaunuhommalle niin kävin sitten näyttämässä mitä siittä tuli kun viimeksi nähtiin syksyllä siellä huutokaupassa.. Kaveri kaiveli tuollaista autenttista naamioverkkoa mulle ison pinon mukaan, pitänee tehdä joku pussimarkiisin tapainen aurinkovarjokatos siitä kylkeen :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta