Tekniikkakeskustelut > Projektit
Teve Tevetec 370
Lerssinen:
Käyttöautoon tehty leimaremppaa ja vaunu taas tallissa... Teen seinien kittailu ja tasoitushommia tässä loppuviikolla, siellä on varmaan 40 kumista leviketulppaa millä oli ne laitteet kiinni.. Irroitan ne ja kittaan reiät umpeen..
Olen aika varma että tempaisen tähän lasikuitutapetin sisäpinnaksi ja maalit päälle, kestää käyttöä ja saa pestyä ym.. Samoten nuo entiset liimajämät peittyy sillä mukavasti kunhan hivaisee ottavaksi..
Lerssinen:
https://www.youtube.com/watch?v=ckR72bP4Qd8
Lerssinen:
Hitto vie, läiskii joskus maalit pintaan niin saa alkaa tehdä sitä mukavinta osuutta, sähköjä sekä radiojuttuja :)
jip59:
Tuo lasikuitutapeetti on mun mielestä pyörän jälkeen etevimpiä keksintöjä. Meikä jolle käytännön toimivuus menee desingin edelle niin laitoin tupaan vuosituhannen vaihteessa kun rakennettiin ja meidän makkaria lukuun ottamatta kahteen asuinkerrokseen laitettiin lasikuitutapeetit ja seinät maalattiin. Oli ehdottomasti oikea valinta.
Talon valmistuttua meitä oli kaksi ihmistä ja 166 neliötä asuinpinta-alaa. Nyt on 5 ihmistä ja kaikki tilat asuttuna ja aikoinaan maalarinvalkoisella maalatut huoneet oli helppoa ollut värittää tenavien maun mukaan. Tuo lasikuitutapeetin huollon helppous ja ilmeen/värityksen vaihto on niin helpoo toteuttaa kotikonsteinkin.
Lerssinen:
On se, olen eräänkin tuhannen neliötä tuota leiponu ja aina vain se yllättää etevyydellään. Mut ei se nyt tietysti optimaalinen ole vaunuunkaan mutta tässä tapauksessa kuten selitin niin vähentää turhia pohjatöitä ihan huomattavia määriä..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta