Tekniikkakeskustelut > Projektit

Teve Tevetec 370

<< < (6/77) > >>

Joko:
Jos tarvit ripapattereita niin minulla on niitä kasa tuosta puretusta solikasta. Jos siis päädyt tekemään nestekierto lämmityksen

Lerssinen:
Vaihtaisin otsikon mutten voi, tämä vaunu on Teve Tevetec 370 sekä se on nyt siviilikilvissä  :P
Oli muuten yllättäen Suomen ainoa ainakin toistaiseksi..

On siinä enempi numeroita ja kirjaimia kilvessä oikeasti mut mulla on ollu tyylinä aina peittää nää netissä..

Ei katsastusmurheita ja 80 km/h saa vedellä  :)

Moppc:
^
Isoo Thumb

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen -  5.09.2017     kello on 17:36 ---On siinä enempi numeroita ja kirjaimia kilvessä oikeasti mut mulla on ollu tyylinä aina peittää nää netissä..

--- Lainaus päättyy ---

Oikea meininki vaikka olisi tehnytkin tämän... jo ihan periaatteen kannalta... https://www.trafi.fi/tietopalvelut/trafin_rekisterit/tietojenluovutuskiellot

Tuollainen vaunu olis kyllä sellainen jonka mieluusti itselleni ottaisin, ihan jo silläkin kun niitä ei joka paikassa vastaan tule. Olikos tuosta sisäkuvia ?

Lerssinen:
On muttei oikein julkaisukelpoisia, Ei siellä ole kuin käytävä edessä olevalle kiinteälle pöydälle ja laidat on täynnä laiteräkkejä ja kaappeja.

Jotain saatan säästää mutta 90% lentää kaaressa ovesta pihalle jahka kerkiän purkamaan ja sitten aletaan suunnitella  :)

Vaunun painoksi merkittiin 1550 kuten armeijan lätkä sanoo mutta oikeasti se painoi 1200 kiloa. Jääpähän vähän varaa rakennella ite systeemejä sinne eikä painot pauku yli..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View