Tekniikkakeskustelut > Projektit
Teve Tevetec 370
Joko:
Jos tarvit ripapattereita niin minulla on niitä kasa tuosta puretusta solikasta. Jos siis päädyt tekemään nestekierto lämmityksen
Lerssinen:
Vaihtaisin otsikon mutten voi, tämä vaunu on Teve Tevetec 370 sekä se on nyt siviilikilvissä :P
Oli muuten yllättäen Suomen ainoa ainakin toistaiseksi..
On siinä enempi numeroita ja kirjaimia kilvessä oikeasti mut mulla on ollu tyylinä aina peittää nää netissä..
Ei katsastusmurheita ja 80 km/h saa vedellä :)
Moppc:
^
Isoo Thumb
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 5.09.2017 kello on 17:36 ---On siinä enempi numeroita ja kirjaimia kilvessä oikeasti mut mulla on ollu tyylinä aina peittää nää netissä..
--- Lainaus päättyy ---
Oikea meininki vaikka olisi tehnytkin tämän... jo ihan periaatteen kannalta... https://www.trafi.fi/tietopalvelut/trafin_rekisterit/tietojenluovutuskiellot
Tuollainen vaunu olis kyllä sellainen jonka mieluusti itselleni ottaisin, ihan jo silläkin kun niitä ei joka paikassa vastaan tule. Olikos tuosta sisäkuvia ?
Lerssinen:
On muttei oikein julkaisukelpoisia, Ei siellä ole kuin käytävä edessä olevalle kiinteälle pöydälle ja laidat on täynnä laiteräkkejä ja kaappeja.
Jotain saatan säästää mutta 90% lentää kaaressa ovesta pihalle jahka kerkiän purkamaan ja sitten aletaan suunnitella :)
Vaunun painoksi merkittiin 1550 kuten armeijan lätkä sanoo mutta oikeasti se painoi 1200 kiloa. Jääpähän vähän varaa rakennella ite systeemejä sinne eikä painot pauku yli..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta