Tekniikkakeskustelut > Projektit

Teve Tevetec 370

<< < (49/77) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri - 15.03.2018     kello on 06:19 ---www.wish.com saa halvemmalla.
Mulla on kans autossa Binar hyvin on toiminut ainakin tän talven.

--- Lainaus päättyy ---
Todennäköisesti ylläolevassa linkissä tuokin on väärennettyä kuraa kuten kaikki muukin

RR:
Mun planair on toiminu ainakin vielä ihan hyvin, mahdottomia käyttötunteja ei vielä ole takana, talvireissulla oli vesieberi ja toi yhtä aikaa päällä, pitää vedontunnetta hyvin poissa

Lerssinen:
Saa taatusti halvemmalla, harmaatuojia on suomi väärällään mutta ainoastaan yhdestä paikasta saa tälle takuun  :)

Lerssinen:
Pieni kuvallinen väliaikarapsa.. Töhötin olis polttoainetta ja akkua vaille valmis, sisäyksikön johto on vetämättä sisälle (läpivienti valmiina kumminkin) ku meinasin testailla ohjainta lämppärin vieressä kun aika koittaa.. En uskalla ekaa kertaa tallissa sitä tehdä jos siitä tulee vaikka liekinheitin niin kokeilen sitten kun käytän sitä ulkona...  :D
Lattiassa oleva pakoputken läpiviennin reikä on isompi vanerissa ja tuo alumiinilätkä keskittää putken keskelle ettei pääse edes unissaan osumaan vaneriin.

Raitisilmanotto on siis tuonnäköinen

Pakoputki tulee aisaa pitkin eteenpäin, ei ehkä ideaali mutta voipa sitä muuttaa myöhemminkin.

Kaasupullokotelon lattiasta menin läpi kaasuasentajan käskystä, lattiaeristettä on 6 senttiä  :o Ei ollu sopivaa putkea niin tuo putken irvikuva on jarrukliineritölkis tä leikattu pala  :) Tuossa kohdalla oli pieni puutarhaletkun reikä niin poistin sen samalla ja alapuolella on ritilä..

Katsastajan ainoa nuhde on korjattu kans, kilvenvalo.

RR:
Kun otat ton lämmitettävän ilman ulkoa, niin sisäilma on kyllä raikasta mutta sähköä ja dieseliä kuluu kauhian paljon.

Mulla on erillinen raitisilman tulo ja lämppäri lämmittää sisäilmaa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View