Tekniikkakeskustelut > Projektit

Teve Tevetec 370

<< < (41/77) > >>

Lerssinen:
Ilma siellä kyllä kiertää vaikkei olis koko ulkoritilöitä, jääkaapin alalevy jää seinästä kans 3 senttiä irti ja pöytälevyssä päällä on sisälle rako..

Mutta laitan minä ne säleiköt, saan ne kyllä pitäviksi ja tämähän ei näe sadepäiviä kuin reissussa ja muutoin mulla on vehkeet katon alla aina.  Thumb
Mun pitäis Viitamaa-karvanaamilla käydä muutenkin puhumassa nuista kaasujuttujen kytkennöistä niin samalla kattelis onko jäänyt jouten random-ritilöitä.. Nehän pitää maalata mattamustiksi niin se on melkein se ja sama mistä ne tekee..

Pöytälevyn teen sellaiseksi että se irtoaa muutamalla ruuvilla, pääsee asentelemaan kaasut ja mahdolliset pakoputket helposti.. Mökkimersussa kaapin paikalleen survominen ja jääkaapin pakoputken yhtäaikainen sovittaminen taisi viedä kun sen irti käytin noin 3 tuntia ja erittäin paljon mielikuvituksellist a työkalujen käyttöä = Se oli ihan helvetin perseestä kun tilaa ei vain ole.

JariS:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 31.12.2017     kello on 23:35 ---Ilma siellä kyllä kiertää vaikkei olis koko ulkoritilöitä, jääkaapin alalevy jää seinästä kans 3 senttiä irti ja pöytälevyssä päällä on sisälle rako..

--- Lainaus päättyy ---
No, jos noin teet, niin vedä ainakin pakoputki kunnolla pihalle... noita sisälle hengittäviä jääkaappeja oli kyllä -80 luvun vaunuissa, lämmittää kivasti sisätiloja talvella..... ja kesällä ;)

Ossi66:
Eikö tuo jääkaappi kannattaisi eristää nykymallin mukaan sisätiloista kun muutenkin priimaa tekee.
Sisäänhengittävä jääkaappi + ritilät vetää talvella hemmetisti lattialle. Kokemusta 80-luvun Chateausta.

mjh48:
Kannattaa huomioida myös tuon jääkaapin huolto kun itse rakentaa.
Eli polttimeen ja pakoputken päähän on hyvä päästä käsiksi ilman kaapin irroitoitusta.
Edellisessä autossa piti koko tiskikaappi purkaa, ennenkuin pääsi nuohoamaan jääkapin.

Lerssinen:
Uskokaa vain kyllä se tulee huomioitua, ei montaa sekuntia mene kun tuo koko työtasosysteemi purkaantuu tarvittaessa  ;)

Siihenpä se nyt jäi, talviloma on lusittu  ???  Vanha kafivaunu luovutti vielä viimeisen palasensa ja tein jääkaapin alle saranaluukin entisestä vain sahailemalla ja rälläkän virsikirjalla pyöristelemällä  ;D

Vähän siivosin enimpiä kun ei tiedä milloin ehtii jatkamaan tätä..
Sähköpatteri ? Voi joku kysyä, no laitin siksi kun se oli jo tässä vaunussa ja jos se on pelannu armeijalla niin pelaa se mullakin jos sähkön äärellä ollaan. Tehoa on 1000/2000w ja puhallin eri nappulalla eli saa ilman liikkeellekkin..

Tulee mukava ja avaran oloinen vaunu.. En tykkää sellaisistä täyteen ahdetuista jossa on joka nurkassa joku kaappi.. Mitä niihin edes survoisi ?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View