Tekniikkakeskustelut > Projektit

Teve Tevetec 370

<< < (4/77) > >>

Raksaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  3.09.2017     kello on 13:29 ---Katsoppa ensimmäistä ketjun kuvaa ;)

--- Lainaus päättyy ---

Niinjoo se onkin tuolla takaseinässä. Mitenkähän olin missannut.

Lerssinen:
Ymmärtääkö joku täällä valokaapeleiden päälle ?

Tuolla taitaa olla aika paljonkin valokuitua ja osassa on päät paikallaan, saa tulla purkamaan sen mitä haluaa / tarttee hintaan 0€
Sen tiedän ettei valokaapelin päähän tökitä sormella tai käsitellä avokäsin muutenkaan.

Kävin kans kiskomassa tätä omallakin autolla pikku lenkin kun oli vielä siirtokilvissä virtaa jäljellä, vähä enempi sen huomasi mitä Navarassa mutta aivan ongelmitta kulkee kyllä  8)

T-Cat:
Komia yhistelmä.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat -  3.09.2017     kello on 21:07 ---Komia yhistelmä.

--- Lainaus päättyy ---

No todellakin muuta.. Yks tuli päivällä vastaan ja oli kieltämättä lapsistakin suorastaan huvittava koppi.. Saa leikkiä armeijaa tuli yhen suusta..

Yankka:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  3.09.2017     kello on 12:02 ---Katto kestää kävellä mistä vain koska naamioverkot on pitänyt pystyä virittelemään ylitte

--- Lainaus päättyy ---

en suosittele ihan tosi noin vaan testaa kun itse olin armeijassa palvelin sotilaskuljettajana ja minkään päällä pois lukien tankit ja Pasi katolla ei saanut olla vaikka naamioverkkoja laitettiin vaikka täys yhdistelmien yli niin aina ne jollain kepillä piti yli työntää.
Toki saattaa vaan tuo katto kestää mut ettei vaan sattuis mitään. Tällaiselle kaunokaiselle. :-*  millaiset sisä mitat Tästä löytyy???
Sitä valo kaapelia siellä tuskin loppupeleissä ihan hirveästi siitä liitäntä luukusta mihin kaapelit tulos ulkoa niin niiden sisä sijoitus paikoille tokihan niillekin voi jostain löytyä käyttöä mut aika lyhyet talo puolen käyttöön ja vaunuissa aika harvinaista herkkua. Liittimet vois ehkä olla jollekin hyödyllisiä jos vaan purettavissa olevia malleja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View