Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Parinvaihto
SilSam:
--- Off-Topic: ---Paripyörällisiä matkailukulkimia näkee nykyään vähemmän, joten myöskin paripyörien vaihtoja sitäkin vähemmän
Rauzi:
Kaikenlaista tapahtuu ihmisyhteisöissä. Miksei myös karavaanareissakin. Ei kait se sen kummempaa ole missään yhteisöissä. On tuolla jossain aluella havaittu jonkun eksyvän yöksi väärään vaunuun. Mitä se mulle kuuluu. Menkööt miten haluaa. Karaoketansseissa jotku ihan väärät parit tykkää olla lähekkäin, no olkoot mun puolesta, mitäs se mulle... Joka yhteisössä, joka kuppikunnassa näitä jotain tapahtuu. Mitä se muille kuuluu. Jokainen hoitakoot suhteensa ihan itte. Ja vastaa seurauksista ihan itte.
Ossi66:
Onpas kiva jos meistä kertoillaan niin hyviä tarinoita, että joku jopa alkaa karavaanariksi suuressa toivossa :laugh:
Minä vaihtelin pareja vaimon ledikynttilöihin viimeviikolla venetsialaisten alkuhommissa ;)
mike:
Tähän kaipais mautoilijan kommenttia!!
Alan:
Huumorihommat ei mee tosikoilla läpi... nyt muistin Suomi24:llä (liekö viime vuosikymmenellä) seikkailleen Kankimiehen, joka väitti iskevänsä väliin, jos joku isäntä sattuu sammumaan. :laugh:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta