Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,

<< < (2/17) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 31.08.2017     kello on 08:29 ---Ei tullu. Mitä pitäs tehä?

--- Lainaus päättyy ---
Avaa ko yhteystieto ,muokkaa ja luo sille oikopolku niin yhteystieto tulee edes avausnäyttöön.

88k5:
Androidille "112 Suomi" - ei siinä ainakaan ole asetuksissa ole ICE-numeroa kysytty. Tosin en ole tutkinut tonkiiko se yhteystiedoista kaikki ICE-alkuiset..

Viittaan ed. kirjoutuksessani jo 20 vuotta käytössä olleeseen ohjeeseen, että "tallettakaa omaisen tmv. yhteystieto nimellä: ICE...  " siis In Case of Emergency, niin auttajat voivat kaivaa sen puhelimesta.. nooh, aikakausi on muuttunut eikä näpäinlukitus avaudu piiitkällä *:lle (by Nokia).

E: Varmaan kaikissa nykyluureissa saa itse asetella Tervehdys tms. kuvan tai tekstin lukitusnäyttöön. Mulla luki vaikka 112 appia ei ollu olemassa 10 v sitten..

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: Roksis - 31.08.2017     kello on 08:29 ---Ei tullu. Mitä pitäs tehä?

--- Lainaus päättyy ---

Siis ICE-numerot eitulleet näkyviin, niinkö?

- oletko tallentanut  hakemistoon?
- sulje puhelin
- avaa puhelin ja vedä näkyviin avausnäppäimet
- alareunassa on näkyvissä ICE-näppäin

Stara:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 31.08.2017     kello on 08:36 ---Androidille "112 Suomi" - ei siinä ainakaan ole asetuksissa ole ICE-numeroa kysytty. Tosin en ole tutkinut tonkiiko se yhteystiedoista kaikki ICE-alkuiset..

Viittaan ed. kirjoutuksessani jo 20 vuotta käytössä olleeseen ohjeeseen, että "tallettakaa omaisen tmv. yhteystieto nimellä: ICE...  " siis In Case of Emergency, niin auttajat voivat kaivaa sen puhelimesta.. nooh, aikakausi on muuttunut eikä näpäinlukitus avaudu piiitkällä *:lle (by Nokia).

--- Lainaus päättyy ---

En ymmärrä, mitä puhut ja miksi haluat sekoittaa hyvän ajatuksen?

Lienee parasta poistaa koko aloitus, jos se kerran noin häiritsee?

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 31.08.2017     kello on 08:39 ---
En ymmärrä, mitä puhut ja miksi haluat sekoittaa hyvän ajatuksen?

Lienee parasta poistaa koko aloitus, jos se kerran noin häiritsee?

--- Lainaus päättyy ---
Lueppa kirjoitukseni uudelleen, et ymmärtänyt sisältöä.

Kirjoitat vain 112 appista. ICE asia ei ole uusi..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View