Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
"Olen loukkaantunut, en tiedä, missä olen" ,,,
mjh48:
Minulla puhelin on lukossa joten sillä ei sivullinen voi soittaa.
Siksi minulla on tiedot paperilapulla puhelimen kotelossa ja molemmissa lompakoissa.
Voihan myös olla hajalla esim. kolaritilanteessa.
Täytyy toivoa paikalle tulijalla olevan matkapuhelin.
Stara:
Tämä sinulle varmaankin kyllä tuttu juttu ,,, mutta puhelimella voi soittaa 112:een ja ICE-numeroihin ilman lukituksen avaamista!
Sinänsä ihan hyvä juttu laittaa tiedot paperille. Omalla kohdalla katsoivat ensinnä puhelimen numerot ja sitten soittelivat!
Edit,,, tuonne ICE:n yhteyteen kantsii laittaa myös meneillään olevat tärkeimmät lääkitykset!
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Simasuu - 31.08.2017 kello on 11:45 ---Tämä sinulle varmaankin kyllä tuttu juttu ,,, mutta puhelimella voi soittaa 112:een ja ICE-numeroihin ilman lukituksen avaamista!
--- Lainaus päättyy ---
Kaikissa ei voi. Omassa pitää erikseen sallia soitto ICE-numeroihin.
Onko kukaan kokeillu, pelaako tuo soitto ICE-numeroihin ilman simmiä.
Stara:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 31.08.2017 kello on 12:05 ---
Onko kukaan kokeillu, pelaako tuo soitto ICE-numeroihin ilman simmiä.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä pointti, oletan, että ei voi koska silloinhan pystyisi soittamaan vapaasti mihin vaan? Tee koesoitto, sillä se selviää.
Operaattoreille on asetettu ehto, että hätänumeroon pitää voida soittaa ilman simiä. Samoin autossa kiinteästi olevalla puhelimella (ainakin Volvo V70).
Mautoilija:
Eipä ole yhtään ICE-numeroa, koska tässä asiassa luotan viranomaisiin. Jos olen tiedoton, mukanani olevista papereista selviää kuka olen. Loput tiedot, lääkitykset yms löytyvät viranomaisten rekistereistä. On lähiomainenkin aikoinaan kysytty.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta