rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hyvä kaapelikela  (Luettu 28048 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:01
Vs: Hyvä kaapelikela
« Vastaus #75 : 16.02.2018 kello on 18:53 »
Ostin motonetin 2.5 mm.n kaapelin syksyllä. Muuten ihan hyvä,mutta haisee niin maan helevatisti... Pidin takatallissa,suljetussa muovisäkissä,mutta haju tunkee siitäkin läpi. Minkähän nahkasta lie valmistettu... ;)

Oranssi ?
Kiinalaiset ei oo niin nuukia pehmentimien käytössä, haju laimenee ajanmyötä..

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 07:41
  • 400 cid, kauppakassi
Vs: Hyvä kaapelikela
« Vastaus #76 : 16.02.2018 kello on 19:09 »
Musta on ja kumia. Joo,niin itekin aattelin,et haju laimenee ajan myötä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:38
  • Kulkija
Vs: Hyvä kaapelikela
« Vastaus #77 : 20.04.2018 kello on 10:06 »
Käväisin sitten Jyväscaravanilla, kun sopivasti oli reitillä ja ostin "SFC:n hyväksymän" 25 metrin kaapelikelan 85 eurolla. Täyttää muuten vaatimukset, muttei ole kummoinen lyhyemmän pään kiinnitysklipsi siinäkään. Sentään kumia, laadukkaan oloinen ja 25 metriä entisen Bilteman kelan 20 metrin sijaan.

Kattelin muutoinkin ympärilleni, ostin vessakemikaalit ja muuta pikkutavaraa. Mun mielestä hinnat oli selkeästi laskeneet ja myyjäkin piti havaintoani oikeana. Ovat alkaneet ostaa isompia eriä kuulemma.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:20.01.2024 kello on 08:43
  • Seisonta-aika
Vs: Hyvä kaapelikela
« Vastaus #78 : 20.04.2018 kello on 13:02 »
Käväisin sitten Jyväscaravanilla, kun sopivasti oli reitillä ja ostin "SFC:n hyväksymän" 25 metrin kaapelikelan 85 eurolla. Täyttää muuten vaatimukset, muttei ole kummoinen lyhyemmän pään kiinnitysklipsi siinäkään. Sentään kumia, laadukkaan oloinen ja 25 metriä entisen Bilteman kelan 20 metrin sijaan.

Kattelin muutoinkin ympärilleni, ostin vessakemikaalit ja muuta pikkutavaraa. Mun mielestä hinnat oli selkeästi laskeneet ja myyjäkin piti havaintoani oikeana. Ovat alkaneet ostaa isompia eriä kuulemma.

Kävin myös ja huomasin saman kemssanesteissä, grilleissä. Olen aikasemmin pitänyt aika kalliina kauppana. Jospa tuo verkkokaupan tulo on tasottanut eroja kivijalka-verkkokauppa tasolla joka tässä yhdistyy aika kivasti. Hitonmoinen kiire siellä tuntuu nyt olevan.