Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Sähkökäyttöiset tulevat

<< < (7/235) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 25.08.2017     kello on 20:34 ---Sen verran vauhdikkaalta tuo sähkäreiden kehitys kyllä nyt vaikuttaa, että taidan tehdä tuon ihan saman tempun seuraavan autovaihtoni kohdalla 8)

--- Lainaus päättyy ---

Minä en ehkä vielä seuraavan enkä sitä seuraavan auton kohdalla siirry sähköön. Pakkasia kuitenkin on edelleen täällä pohjoisessa ja latauspistokkeet todella harvassa.

Mautoilija:
Sitten kun mukavasti voi matkustaa 800 km yhdellä tankkauksella ja tankata voi parissa minuutissa, sähkö on vaihtoehto. Muuten pelkkä kaupunkiliikenne-energia.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 25.08.2017     kello on 21:06 ---Sitten kun mukavasti voi matkustaa 800 km yhdellä tankkauksella ja tankata voi parissa minuutissa..

--- Lainaus päättyy ---

Tarvitsetko henkilöautolla ajaa kerralla 800 kilsaa, itselle 500 kilsaa on riittävä latausväli kesäisin ja jos ABC:n seisovan pöydän ruokatauolla saa ladattua.   ;D.. siitä lähdetään, jospa se viiden vuoden päästä on sitä myös nelivetosähkärillä. 👍🏻

Pertti K:
Ihan vakavasti olen harkinnut käyttöautoksi lautaushybridiä. Mutta kun vaatimuksena on neliveto ja vähintään kevytperävaunu pitää saada perään, niin vaihtoehdot on väihissä. Ainoa budjettiin mahtuva olisi Mitsu, mutta se on niin susiruma että ei. Seuraava taitaisi olla Volvo V60, mutta vielä liian kallis.

Samoin aurinkokennoja olen ajatellut talon katolle. Sitten luin jostain sähköalan lehdestä että noilla kahdella osallistuu ilmastotalkoisiin. Talkoissahan välineet ja syömiset/juomiset tulee järjestäjän puolesta, joten sitä odotellessa.

Mautoilija:
Saatan joskus ajaa 500km ja seuraavana päivänä 300 km. Kun tankkaan, en tee sitä aakkosasemalla enkä tarjoamansa moskaa syö
Tankkaus tehdään muutamassa minuutissa. En ala odottelemaan tuntien latausta, mikä kaupunkiautoilialle voi olla vaihtoehto.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View