Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Sähkökäyttöiset tulevat
sepej:
Niin onhan siinä kapasiteetissa eroa kun auton akku on 70-100kWh ja hupiakku 1-4 kWh
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 11.07.2026 kello on 22:54 ---No mitä sitten, haittaako se sinua ja jos haittaa niin miksi? Minä menen dieselillä matkiksella ja silti käytän leirintäalueita.
--- Lainaus päättyy ---
Ei se minua haittaa.
Ihmettelen vaan sitä, että monilla ne leirinnät ovat ainoa nähtävyys mihin tutustutaan..
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: sepej - 12.07.2026 kello on 10:13 ---Niin onhan siinä kapasiteetissa eroa kun auton akku on 70-100kWh ja hupiakku 1-4 kWh
--- Lainaus päättyy ---
Molemmat on kuitenkin ladattava.
sepej:
Leirintäalueen 16 A sähköllä lataa 80 kWh akun täyteen vuorokaudessa ja matka jatkuu... :D
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 11.07.2026 kello on 20:11 ---No tämä tuokin puskaparkkeiluun yhden ihan uuden ulottuvuuden Thumb
Samaten toki myös kaikenlaiset autossa odottelut yms. kun voi laittaa ns. pet-moden päälle ja tarvittaessa vaikka yöpyä autossa.
--- Lainaus päättyy ---
Norjassahan noita on...
Monessa matkaparkissa on Tesla sulassa sovussa matkailuautojen välissä. Varmaan toimiva malli sekin. Vaunun vetäjänä ei Tesla eikä monet muutkaan sähköautot ole Norjassa enää mikään ihmettelyn aihe. Niitä näkee niin paljon.
Saako niitä camping alueilla ladata? Ise en tiedä, kun olen enimmäkseen jossain luontoparkeissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta