Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Sähkökäyttöiset tulevat
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 2.05.2025 kello on 10:10 ---
Noita videonpätkiä sen sijaan suosittelen sähköautoa harkitseville, ainakin merkin ja mallin pohdintaan. Mieluummin välttämiseen.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa tosiaan seurata kokkolan autohuoltoa ja ylöjärven tietäjää .... https://www.youtube.com/watch?v=yqeBVrwoETU
Sähköautoihin kun liittyy paljon muitakin uhkakuvia kuin akun kesto....
hapettuvat liittimet -> vesivuoto akkuun....akun hengitys ilman otto auton sisältä -> kosteus akkuun yms kauhiaa...
Jos haluaa oikein täyskäden niin ottaa plugari hybridin niin saa kaikki mahdollisuudet kalliisiin vikoihin....sekä polttomoottori että sähköpuolelta samassa paketissa Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 2.05.2025 kello on 13:41 ---Siihen ei Suomen toimet yksinään riitä mitenkään ja maailman tasolla ollaan jo myöhässä. Johan se on huomattu miten "päättäväinen" EU:kin on, saati sitten maailman tasolla mukamas löydettäisiin joku yksimielisyys asioissa. Hah, ei tule tapahtumaan :-\
--- Lainaus päättyy ---
Siis uskot, että jotain voitaisiin pysäyttää?
Parempi olisi tunnustaa, että muutos etenee vääjäämättömasti.
Tulevaan pitäisi varautua, eikä vaan istua Manskulla, olettaen että kello pysähtyy.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.05.2025 kello on 13:20 ---Miksei hakisi halvinta?
Se on kuitenkin ,muutama satanen vuodessa.
Vai uskotko kans, että tämä kuuluisa ilmastonmuutos voidaan pysäyttää?
--- Lainaus päättyy ---
20 vuotta vanha Boxeri käy hajuttomasti ja pehmeästi, minä olen valmis maksamaan dieselistä enempi. Korkeampi setaaniluku saa moottorin kehräämään. En ole ikinä juossut halvan polttoaineen perässä, enkä tankannut ysivitosta. Tai jonottanut halpaa polttoainetta.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 2.05.2025 kello on 14:20 ---20 vuotta vanha Boxeri käy hajuttomasti ja pehmeästi, minä olen valmis maksamaan dieselistä enempi. Korkeampi setaaniluku saa moottorin kehräämään. En ole ikinä juossut halvan polttoaineen perässä, enkä tankannut ysivitosta. Tai jonottanut halpaa polttoainetta.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on vasta 18 vuotias yli 300 tuhatta ajettu Scudo...
Kehrää ihan nätisti, kun juuri tulin ajosta. Tankkaan aina mahdollisimman halpaa dieseliä, elikä lähinnä viikonloppuisin.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 2.05.2025 kello on 14:00 ---Siis uskot, että jotain voitaisiin pysäyttää?
--- Lainaus päättyy ---
Ja mikäköhän tuossa on se "jotain"? Eiköhän se kuitenkin ole kaikki tai ei mitään, nuo päästöt kun ei esim. valtioiden rajoja tunnusta. Ja jos nyt luet tuon aikaisemman kommenttini ymmärryksellä ihan kokonaan läpi, muutakin kuin vain pari ekaa sanaa, niin huomannet että en ajattele että sitä enää voitaisiin pysäyttää.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta