Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Markiisin myrskyliinan asennus

<< < (2/4) > >>

K.E.V:
En usko kuin juuri siihen, itselläni myös sepän tekemät ja 3 kg pajavasara

pamaus:
Minulla on molemmat.  Harjateräkset ja tuo koirantalutus maa-ankkuri.

Oikein pehmeään ja litkuun on tuo bilteman koirantalutus maa-ankkuri oikein hyvä.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 14.08.2017     kello on 18:33 ---Oikein pehmeään ja litkuun on tuo bilteman koirantalutus maa-ankkuri oikein hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin pehmeässä nurmikossa tuo koira-ankkuri on ihan omiaan, vaan vähänkään kovempaa sorapatjaa ja yritykseksi jää 8)

Hauho:
Noiden edellä olevien hyvien ohjeiden lisäksi olen todennut että ainakin merenranta-alueilla kannattaa markiisi ja kevyet kalusteet illalla markiisi kasata ja kalut pakata tavaratilaan.  Itsellä on tuollainen koiran kiinnipitolaite ja jonkinverran joustava kiinnitin siinä.  Se varoittaa tuulenpuuskasta että nyt kannattaa kelata
Aamulla saattaa alkaa tuulla vaikka illallahan on tyyntä.
Kun illalla varautuu eipä tarvitse markiisia katolta purkaa ja etsiä uusia varaosia.   Kevyitä kalusteitakin saattaa joutua hakemaan kauempaakin puhumattakaan että ovat saattaneet matkansa varrella rikkoa toisten autoja.
Kyllä ajan kuluessa oppii tietämään että mikä on se tuulen suunta ja määrä jolloin nuo varmistustoimenpite et on syytä tehdä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 14.08.2017     kello on 19:13 ---Juurikin pehmeässä nurmikossa tuo koira-ankkuri on ihan omiaan, vaan vähänkään kovempaa sorapatjaa ja yritykseksi jää 8)

--- Lainaus päättyy ---

Onhan nuot uponnu pahempaankin paikkaan, kun pistää rengasavaimen vääntimeksi ;)
Mulla on kolme ekaa merkkiä Musti&Mirri ja ne kestää vääntää paremmin kuin Bilteman ruuvit.

Täydellisiä nurmikentällä tai esim. Kunkun hiekkaharjulla. Suoralla kiilalla ei ole niissä samanlaista pitoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View