Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.08.2017 kello on 23:35 ---Ei ne valot silti saa laittomat olla.
Ei isoissa eikä pienissä.
Lopettaisit jo tuon turhan jauhamisen.
PS. Äläkä taas sano, jotta vittuilen. Laiton on laitonta.
--- Lainaus päättyy ---
Kuka tässä jauhaa ::) Eiköhän se ole, niin jotta minä vastaan omista tekemisistä ja sinä omista. On se hyvä, kun foorumilla yksi viksu Thumb Thumb
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.08.2017 kello on 23:39 --- On se hyvä, kun foorumilla yksi viksu Thumb Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Täälä on useitakin, oikeastaan suurin osa.
Valitettavasti myös jokunen uuno.
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.08.2017 kello on 23:41 ---Täälä on useitakin, oikeastaan suurin osa.
Valitettavasti myös jokunen uuno.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla ne vastaukset on aina niin viimisenpäälle :D ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 21.08.2017 kello on 23:35 ---Ei ne valot silti saa laittomat olla.
Ei isoissa eikä pienissä.
Lopettaisit jo tuon turhan jauhamisen.
PS. Äläkä taas sano, jotta vittuilen. Laiton on laitonta.
--- Lainaus päättyy ---
Tästä ehdottomasti samaa mieltä. Olen luullut että nuoret älykääpiöt laittaa noita kolmen pattereita, kun ei ymmärrä laskea referenssejä. En pysty ymmärtään, miksi joku laittaa tietäen laittomat valot.
Onko se itsekkyyttä vai tyhmyyttä?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 22.08.2017 kello on 06:40 ---Tästä ehdottomasti samaa mieltä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä Tsahkali on vaan oikeassa, ei siitä ole muuta sanaa. Inhottaa ajaa pimeällä tiellä kun vastaantulija haluaa näyttää miten näkyy. >:(
Eiköhän tästä asiasta ole KAIKKI samaa mieltä mutta palstan ME-hengen vuoksi asiaa ei tuoda esille, itse koetan Tsahkalin ja Ossi66:sen tyyliin uskaltaa olla eri mieltä jos se ei vaan ole oikein..
Tarvittaisiin joku isompi herra sanomaan tuolta moden suunnalta ja tuomitsemaan jonka jälkeen kaikki olisivat samaa mieltä tästäkin. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta