Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (44/78) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.08.2017     kello on 21:08 ---........kun ei mitään valoja, kuten esm.peräkärryn vetäjät, jonka perässä äsken ajelin yli 40km. PRKL...

--- Lainaus päättyy ---

Mikähän  ero on siinä jos peräkärryssä  ei ole takavaloja tai pelkässä veturissa ei ole??

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 21.08.2017     kello on 21:32 ---Mikähän  ero on siinä jos peräkärryssä  ei ole takavaloja tai pelkässä veturissa ei ole??

--- Lainaus päättyy ---
Olen oppinut siihen jotta valot palaa, jos ne on siihen asennettu. Ei olla Venäjällä, vaikka tääläkin laki meni läpi jotta päivällä ei tartte palaa takana valot Thumbd Tietääkseni ei koske peräkärryjä ::)

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.08.2017     kello on 21:38 ---Olen oppinut siihen jotta valot palaa, jos ne on siihen asennettu. Ei olla Venäjällä, vaikka tääläkin laki meni läpi jotta päivällä ei tartte palaa takana valot Thumbd Tietääkseni ei koske peräkärryjä ::)

--- Lainaus päättyy ---

Jos veturissa päiväajovalot joissa takavalot ei pala ei tarvi vedettävässäkään palaa mun mielestä. Typeräähän tuo kyllä oikeasti on, sekä autoissa että vedettävässä valojen palamattomuus.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 21.08.2017     kello on 21:38 ---Olen oppinut siihen jotta valot palaa, jos ne on siihen asennettu. Ei olla Venäjällä, vaikka tääläkin laki meni läpi jotta päivällä ei tartte palaa takana valot Thumbd Tietääkseni ei koske peräkärryjä ::)

--- Lainaus päättyy ---
Jaa...

"Perävaunun takavalaisimien tulee palaa silloin, kun auton takavalaisimet palavat. Jos vetoauto on varustettu päiväajovaloilla eli huomiovaloilla siten, että huomiovalaisimien palaessa auton takavalaisimet eivät pala, ei perävaununkaan takavalaisimien kuulu palaa."
https://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/1836/pida_huolta_perakarrysta_ja_kuormaa_oikein

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.08.2017     kello on 21:46 ---Jaa...

"Perävaunun takavalaisimien tulee palaa silloin, kun auton takavalaisimet palavat. Jos vetoauto on varustettu päiväajovaloilla eli huomiovaloilla siten, että huomiovalaisimien palaessa auton takavalaisimet eivät pala, ei perävaununkaan takavalaisimien kuulu palaa."
https://www.trafi.fi/tietoa_trafista/ajankohtaista/1836/pida_huolta_perakarrysta_ja_kuormaa_oikein

--- Lainaus päättyy ---
Edellä mainitussa tapauksessa vetoautossa palo takavalot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View