Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Auton tuunauksesta keskustelua
MarkoA:
Jos se oiskin "pyhä käyttöesine"? Sellaiseksi voisin omaani kuvailla. Eli kulkinetta käytetään säälimättä. Mutta kuitenkin koettaen aina siivota myöhemmin käytön jäljet. Pientä tuunausta ja personointia on tehty. Ja tarkoitus on tehdä lisää myöhemmin.
Pyhä-termi sopii hyvin koska autot kuitenkin täällä kekkoslovakiassa on niin kalliita, että väkisin ne melko pyhiä lehmiä meinaa olla. Eikähän sen pitäis olla keltään pois, jos toinen tykkää laitella autoaan ja pitää siitä hyvää huolta?
Oulaa:
https://youtu.be/Qfdo2f-ZT4A
Onko tämä tuunaamista?
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 20.08.2017 kello on 23:49 ---Onko tämä tuunaamista?
--- Lainaus päättyy ---
On. 👍🏻
Eli lähtökohta.
Ja tuunattuna.
Sisätilat sai myös uuden maalipinnan joka selviää videon katsomalla, minä nyt otin tietty kuvakaappaukset vain noista ulkopuolen tuunauksista. ;D
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.08.2017 kello on 08:33 ---On. 👍🏻
Eli lähtökohta.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ja tuunattuna.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Sisätilat sai myös uuden maalipinnan joka selviää videon katsomalla, minä nyt otin tietty kuvakaappaukset vain noista ulkopuolen tuunauksista. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Ja koko touhu pelkkää silmänlumetta .
Ihmekkös tuollapäin on siistejä"vähän ajettula" pirssejä myytävänäkin :-X
Alan:
Tarrat tuunattu piiloon ja ruvetaan kutsumaan auto Fordiksi korivalmistajan sijasta? Mulle ei kyllä selviä, mikä tuo on.
Mulle kulkineen tuunaaminen on epätarkoituksenmuka ista ulkonäön muuttamista joko tarpeettomasti tai jopa toimivuuden kustannuksella. Sellaisista on täälläkin esimerkkejä nähty, vaan mitäpä niistä, kun eivät ole omiani.
Varusteleminen ei ole tuunaamista, muttei ole kyllä kunnossapitokaan, eli pesu ja vahaaminen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta