Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Auton tuunauksesta keskustelua

<< < (28/78) > >>

Jushi69:
Lueskelin tämän jutun alun tuunauksista ja huomasin että auton tuunaus ei varmasti olekaan lasien tummennus koska kukapa ei haluaisi Suomen kesässä  :-* kun elohopea kirii jopa 19 c niin auto pysyis viileenä jolloin ilmastointia ei tarvisi.
No ite otin tietenki Volleen...Aina kannattaa varautua jos kerran 10 vuoteen sattus kerpeleen kuuma päivä.
 :o

Toinen asia koskee aluvanteita kun kukaan ei varmaan ei varmaan ilkeä käyttää peltivanteita koska alut maksaa samanverran. No jos asut hiukan syrjässä niinkuin täällä perukassa niin ei tule aura-autoa ihan samalle päivälle niin voipi olla peltivantehilla hiukka rankkaa edetä kun jos olis avoimet aluvalssit... Thumb

Mautoilija:
Kynnyslistaa, spesiaalivannetta, erikoismattoa. Siitähän se ajo paranee. :P Tämähän on teinipalsta jossa markkinamiesten tilpehööreillä varmistetaan autovalinnan uskottavuus kaverille/naapurille.
En huomannut yhtäkään varustelua joka olisi parantanut auton ominaisuuksia ;D

ihaa:
Tähän voi sanoa sen että lähes tulkoon kaikki uuden auton ostajat tuunaavat autoaan tavalla joka on paheksuttua näköjään täällä orgissa. Harva ostaa autoaan sellaisilla varusteilla että toinen ei siitä harmistuisi ja ei pitäisi autoa tuunattuna. Ja luulenpa että melkein yhtä iso osa käytetyn auton ostajistakin tuunaa sitä edes vähän. Joten tuunaus onkin siis maan tapa.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 16.08.2017     kello on 23:32 ---Kynnyslistaa, spesiaalivannetta, erikoismattoa. Siitähän se ajo paranee. :P Tämähän on teinipalsta jossa markkinamiesten tilpehööreillä varmistetaan autovalinnan uskottavuus kaverille/naapurille.
En huomannut yhtäkään varustelua joka olisi parantanut auton ominaisuuksia ;D

--- Lainaus päättyy ---

Tosin minä olen yrittänyt tuunata autoa alkuperäiseen malliin. Hankkimalla "alkuperäiset" vanteet autoon, joita siinä ei ollut.  Siinäkään en vielä onnistunut, piti ostaa replikat, kun alkuperäiset maksoi 4 kertaa vielä enemmän. 

Niin varmaan tässä on sama kysymys kuin kulkimen varustelussa. Toisilla on markiisi ja toisilla ei. Tai gramer ym ym

Minulla on muuten K.E.V.:in  myymät aluminiivanteet vaunussa. Aika tuning....  :D

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 17.08.2017     kello on 06:28 ---Minulla on muuten K.E.V.:in  myymät aluminiivanteet vaunussa. Aika tuning....  :D

--- Lainaus päättyy ---

Tuo jos mikä on tuunaamista, hankkia vaunuun alumiinivanteet mikäli ne ei ole tehtaalta lähtöisin. Olen nähnyt jopa kausipaikalla aluvanteita vaunuissa, siitä on heti tullut prospectia ko. vaunun omistajaa kohtaan. 👍🏻

Olisi mielenkiintoista nähdä Mautoilijan kalusto, ei taida kuitenkaan täysin tuunaamaton olla. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View