rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Isän uusi ja vanha  (Luettu 6171 kertaa)

  • Vieras
  • Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #15 : 19.07.2011 kello on 07:08 »
    Sattuneesta syystä aika tuttuja nuo koneet itselleni. Kaikenlaisia luureja on nyttenkin liuta.

    Taidat ollakin Nokialla töissä. Salossa ?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #16 : 19.07.2011 kello on 07:49 »
    En ole Salossa käynyt kuin ohi ajaessa, enkä Koskaan ollut Nokialla töissä. En edes kumisaapaspuolella. ;)
    Ihmisillä on erilaisia töitä ja harrastuksia

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.07.2012 kello on 16:12
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #17 : 19.07.2011 kello on 11:56 »
    ^Mä olen myös pienenä tyttönä saanut soittaa tuollasella vasemmanpuoleisella .. Varmaan joskus -87-89. Ekan oman kännykän oon saanut -96, 16-vuotiaana (samanlainen kuvassa oikeella).

    Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.

    Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:04
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #18 : 19.07.2011 kello on 20:54 »
    Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.

    Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)

    Voi niitä aikoja, oli se komeeta. ;)

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:15.07.2012 kello on 16:12
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #19 : 19.07.2011 kello on 21:17 »
    Akun kestossa on kyllä vanhat ajat palanneet ;D kun näissä älyluureissa ei akku kestä ku päivän jos netissä surffaa ja vähän enempi puhuu. Muutama vuosi takaperin riitti akku melkein koko työviikon puhelimessa.

    Miten sitä on ennenvanhaan pärjättykkään :D

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 22:04
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #20 : 19.07.2011 kello on 21:21 »

    Miten sitä on ennenvanhaan pärjättykkään :D

    Tuo oli hyvä kysymys, en muista. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #21 : 19.07.2011 kello on 21:30 »
    Eka oma kännykkä oli myös samana vuonna, ja saman ikäisenä. Motorola micro tac nmt900, kaverilta ostin kun se hommas gsm puhelimen.

    Akun kestävyys oli huippuluokkaa :D tein vielä autolaturiin piuhan millä sai ladattua kevytmoottoripyörän akusta "kännykkää" kun kylillä ajeli 8)
    Muistaakseni Motoroloissa oli kahdenlaista "tupakansytytinjohto a" eli lataava joka ei toiminut edes kaikissa malleissa. Ja akunpaikalle tuleva "lätkä" johon tuli johto kulkimen sähköistä

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #22 : 19.07.2011 kello on 22:09 »
    Mikäli oikein muistan, mulla oli joskus lainassa Benefonin kännykkä ja siinä kesti akku harvinaisen pitkään.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:21
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #23 : 19.07.2011 kello on 22:38 »
    Mulla eka puhelin oli Benefon 450.Kätevän "pieni"repun sivutaskuun mahtuva halko.Ostin turvaksi kun yksin kuljin paljon marjojen perässä pitkin metsiä ja soita.Oli siinä telinekin että sai puhelimen Pajeron kojelaudalle.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    Vs: Isän uusi ja vanha
    « Vastaus #24 : 20.07.2011 kello on 09:25 »
    Mun eka puhelin tuli hankittua ekaan uutenaostettuun ajopeliin 1991, se ol semmoinen missä luuri kojelaudassa ja muu tekniikka peräkontissa (oisha tuohon saanu akunkin ja siten raahattua mukanaankin, mutten koskaan akkua ostannu), kätevä ol Motorola niin työhommissa kuin myös vapaa-ajalla.
    Muistan tapauksen kun JKLssä ajelin Taulumäekeä ylös Laukaan suunnasta, nii liikennevaloissa viereen tuli nk. juppi bemari ja kuski paasas muka kännyyn, mulla & hällä ikkunat auki, mulla puhelin soi ja vastasin, naapuri paiskas lelunsa (siis feikkikapula) takapenkille ja katosi renkaat laulaen valoista. Pikkasen vaan nauratti silloin sillä mä ajelin folkkarin Polo Classicilla ja hää komialla bemarilla.....