Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Veivattavien jalkojen oivallus
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 13.08.2017 kello on 14:35 --- Kiinnostaa kuinka on saanut suoraksi hitsattua ruuvin lenkin tilalle? Itselläni tämä suorite edessä.
--- Lainaus päättyy ---
Sahaa lenkkiin kolo, johon voit hitsata sopivan jatkomutterin.
kulkuri jokke:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 13.08.2017 kello on 14:35 ---Onkohan kukaan vaihtanut lenkkien tilalle ruuvipäätä? Kiinnostaa kuinka on saanut suoraksi hitsattua ruuvin lenkin tilalle? Itselläni tämä suorite edessä.
Edit. Vai kannattaako edes vaihtaa kun humoristin videolla näkyy kuinka toimii lenkki päällä Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Lenkki pään veivattavan varren katkaisin ja porakoneella väännän jalat ales
hyvin toimii ei tarvii hylsyä
Teukka-74:
Kiinnostavia vinkkejä on tullut Thumb Tarkastelen vaihtoehtoja kun sade hellittää.
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 12.08.2017 kello on 18:57 ---Mulla on 19mm hylsy ja pitkä varsi sekä 1/2 tuuman vääntö akkuporakoneen nokkaan. Kone vääntää reilun 50Nm, joka riittää erinomaisesti
--- Lainaus päättyy ---
Riittääkö tuo vääntö myös vaunun asentoa liikuttamaan , kun tassulla hakee vaateria?
Mulla kävi 27mm hylsy suoraan lenkkiin Thumb Mutta porassa ei oikein vääntö riitä.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 13.08.2017 kello on 19:10 ---Riittääkö tuo vääntö myös vaunun asentoa liikuttamaan , kun tassulla hakee vaateria?
Mulla kävi 27mm hylsy suoraan lenkkiin Thumb Mutta porassa ei oikein vääntö riitä.
--- Lainaus päättyy ---
Kalusto ajetaan vaakatasoon ja tassuilla tuetaan siihen. Tassuilla nostolla särkyy paikat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta