rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.  (Luettu 225218 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:23
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #180 : 8.09.2017 kello on 09:33 »
Mä olen varmaan onnistunut saamaan käsiini kaikkien aikojen ensimmäisen matkaaja kun siinä ei kyllä ole löytynyt vielä pinta peileistä liimaa eristeet kun oli vaan siellä puitten välissä ja putos pois sitä mukaan kun pintoja availi :o ja ei täs ole edes kuulavasaroitua alumiiniakaan vaan stucco pintasta.😵

Mulle ei ole vaunusi tarkka vuosimalli selvillä. Oletan että 1979-1982 malli.

1983 tuli tuo puristus tekniikka



Tässä pätkä 1980 korirakenteesta toivottavasti saa selvää



Hieno projekti sulla  Thumb


*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #181 : 8.09.2017 kello on 09:41 »
Kyllä vuosimalli osuu haarukaasi ei näköjään ole mitenkään huolestuttavaa et sitä Super Turbo puristettua liima ei löytynyt eli edelleen ollaan linjalla kestävämpi kuin alkuperäinen ja jäykempi paitsi että multa puuttuu myös toi Silicon tiivistyskin ;D on tää vaunu aika tapaus. Kiitos noista esitteen pätkistä ihan mielenkiintoiset vaikka alkuperäistä Tästä ei taida ihan tulla.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #182 : 8.09.2017 kello on 09:56 »
Laitatko vanhat ikkunat samoille paikoille? Ilmeisesti.
tavallaan ne nousee ylemmäs se kuudentoista sentin korotus laitetaan ikkunoiden alle nousevat mulle paremmalle tasolle .jolloin keulan muoto pakottaa niitä taakse päin akseliin nähden ja saadaan korkeammat ala kaapit keitto osastolle ei täydy kyyristellä kun tekee apetta Takaikkuna muuttaa eteen ja vanha etuikkuna joutaa lepikkoon ja ehkä jotain spesiaalia tulossa myös ikkuna osastolle kun jossain vaiheessa nyt tehdään sellainen erikois varaus. Katsotaan jos pitää harrastaa sit seuraavanakin talvena. Mut siitä tuonnempana lisää pidetään mielenkiintoa yllä ;)
« Viimeksi muokattu: 8.09.2017 kello on 10:08 »

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #183 : 8.09.2017 kello on 10:36 »
Mulla on vielä monta ässää hihassa ton pinnan kanssa maltti on valttia kyllä Me vielä sinne päästään. Ihan varmasti vai vieläkö löytyy epäilijöitä käsi ylös nyt.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #184 : 8.09.2017 kello on 12:14 »
..
liima ei löytynyt eli edelleen ollaan linjalla kestävämpi kuin alkuperäinen ja jäykempi paitsi että multa puuttuu myös toi Silicon tiivistyskin ;D on tää vaunu aika tapaus. ..
Olisko ed. korjaajalla osuutta liimattomuuteen?
Muistelen saman ikäluokan solikoissa (Artic'it) kun styroksit hautuu märkinä, ne liimaukset pettää alupellistä. Mitä lie liimaa kun ei jälkiä jää..

Tää projektihan taitaa tuottaa hivenen erilaisen Matkaajan (tai no, oteen mukaan ihan sama)  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #185 : 8.09.2017 kello on 22:05 »
Taas pari kummajaisia näin illan ratoksi kyllä niitäkin sit kohta pääsee yhdistelee isommiksi kokonaisuuksiksi niin alkavat näyttää järkeviltä tosin kuin tekijänsä



*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.08.2019 kello on 13:21
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #186 : 9.09.2017 kello on 13:54 »
Niin, täytyy sanoa, että on projekteja ja on "projekteja"
Isompia ja pienempiä.
Tämä projekti vastaa auton/mp rakenteluprojektia missä ostetaan kuusen alta runko lähinnä papereiden takia.
Tuolle rungolle tehdään sitten temput eli rakennetaan mieluinen kulkupeli sen ympärille. Ihan samaa harrastusta mitä mp/auto harrastajat tekevät jatkuvasti. Periaatteessa voisi hankkia pelkät paperitkin mutta tuolloin venytetään jo aika paljon lain kiemuroita.

Rahallisesti missään ei ole mieltä, muttei mielestäni aina pidäkään. On helvetin paljon hauskempaa tehdä sitä mitä mieli tekee.
Omat moottoripyörät ovat syöneet niin paljon valuuttaa etten ikinä saa kaikkia rahoja takaisin. Harmittaako se minua? Kuuluuko se muille? No ei todellakaan. Itse olen saanut näistä projekteista mielihyvää ja piruako se muille kuuluu mihin minä rahani pistän.
Tässä kyseisessä projektissa ei ole edes rahaa juurikaan palanut joten vielä vähemmän se kenellekään kuuluu. Edes vaimo ei voi nillittää.

...kele. Ottaa päähän jos ihmiset ei saa harrastaa haluamallaan tavalla.

Yankka, go for it! Tätä projektia on todellinen ilo seurata ja kuten sanottu, hattu nousee niin korkealle että lentokoneet joutuu väistelemään.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #187 : 9.09.2017 kello on 14:02 »


Yankka, go for it! Tätä projektia on todellinen ilo seurata ja kuten sanottu, hattu nousee niin korkealle että lentokoneet joutuu väistelemään.


Niinpä. Nämä projektit ovat just kaikista mukavinta luettavaa varsinkin vielä kuvien kera.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #188 : 9.09.2017 kello on 18:29 »
Tämä on sellainen palsta jossa ei oteta projektiin kantaa. Kerrotaan vain mitä kannattaa tehdä ja mitä ei.
Pipo nousee korkealle jos tuosta uuden vaunut teet. Thumb
Tämä aiempi kommenttini projektiosiosta katosi selittämättömällä tavalla. Laitetaan uudestaan ja ajastin päälle. Kauanko kestää että katoaa uudestaan ;D
Juuh, varoitin jo aiemmin...

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #189 : 9.09.2017 kello on 18:56 »
On se vielä tuolla kakkos sivulla tallessa

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #190 : 9.09.2017 kello on 22:40 »
Hheh taitaa olla herkkä aihe... Tee ihmeessä homma loppuun vaan ku intoa piisaa..

suomalainen mies kertoo taas pienen tarinan. Ja Tämä on tosi. Herkkä aiheko. Totta vitussa . Hullu kun olen ja ihan virallisesti paperit löytyy mut Mulla on hyvä syy. Ja se tulee Tässä ei olisi kannattanut mainita että lapsiltani aika Ois jotenkin pois. Suomalainen mies sai ensimmäisen lapsen mukana lapselleen elinikäisiä sairauksia kellään ei ole tietoa miten ne tulee häneen vaikuttaa.   No toinen lapsi varmasti sit helppo kun Ekan kanssa kaikki vaikeudet. Tai siis niin luultiin. Toinen lapsi alkoi vuotaa lapsi vettä ulos vk16 vk24suomessa edes koitetaann pelastaa vaimo makuu hoitoon viikoiksi viikolla 23 repesi istukka ei hätää lastanne ei koiteta pelastaa no lapsi sinnitteli vk24plus 1 päivä ja syntyi 670g oli suolitukkossa ei voinut syödä paino hävisi alle500g jota kuolee pois kerrottiin no ihmeen kaupalla selvittiin keuhkot petti meni kasaan 4kk hengitys koneessa notta ...kele meinasitko kuolla useita kertoja päivässä Ekan 3kuukautta notta jo helpottaa vielä mitä iski aivoverenvuoto ja tuli toinenkin no niistä selvittiin notta ...kele sydän pettää reikä siellä lapsenne kuolee kuitenkin taistelusta huolimatta notta ...tana selvisi siitäkin kotona ollaan oltu nyt kolme kuukautta noin ja lääkäriltä terveiset mukana näistä 99,9prosentin toden näköisyydellä ei näe enää syntymä päivää ja mikä parasta lapsettomuus hoidoilla tehty noin 30ke kpl muksut itselle maksua ja parin miljoonan sairaala kulut valtiolle. Ja sit tosiaan pää otti pikasen itseensä notta psykiatri Neuvo Älähän äijä harrastaa parempi että mahdollisimman paljon kivaa tekemistä ei ole väliä mitä Kuhan teet etkä ajattele kaikkea sitä paskaa ja kuuntele sitä kellon tikitystä et nyt pitäis olla 1v syntymä päivä sitä odotellessa juu ja sit tulee joku kaiken tietävä m**kku joka kertoo mitä mun pitää tehdä ja mitä ei ja kuinka mun aika on mun lapsilta pois mä olen uhrannut mun lapsilleni varmasti enemmän aikaa kuin sinä koskaan koko ton sairaala ajankin Olin pois töistä palkattomalla jotta saisin olla lasteni kanssa sekin Lysti söi mun säästöjä useamman 10ke verran ja silti Mulla on varaa harrastaa ja tuhlata aikaa vai intoa. Muka ja vitut patoutunutta raivoa pelkoa huolta ja muuta paskaa joka pitäis nyt purkaa jotenkin Ai herkkä aihe no  ittu todellakin on ei täydy enää vastata tähän laitan Sun viestit piiloon tee ihmeessä samoin niin ei häiritä toisiamme ja Tämä siis oikeasti tosi Suosittelen jokaiselle joka päättää heti alkuun dissata toista miettiä tätä tapausta koskaan ei voi tietää toisen syitä hänen tekemiselle  korjattu miljoona kirjoitus virhettä pää ei vaan toimi vaikka kuinka lukee niin virheitä tulee ihan sikana no koskaan en ole kirjailija ollut
« Viimeksi muokattu: 10.09.2017 kello on 00:14 »

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #191 : 9.09.2017 kello on 22:56 »



Elämäni rankin projekti sai opetella laittaa nenä mahaletkua että sai syötettyä ja kun se 1v syntymä päivä kolahtaa ja jos pahin on tapahtunu niin mä tuikkaan ton koko vaunun tulee olis sillä hintaa siin kohtaa mitä hyvänsä koska järki siin kyl sit lopullisesti lähtee nyt viel jotenkin pysyy lääkeill aisoissa mut yli keittää kyl sit aika herkästi jos joku ei ole viel huomannu

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:39
  • Epsoo
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #192 : 9.09.2017 kello on 23:07 »
Siivottu asiattomuuksia (ja vastauksia niille) pois. Jos jotain sattui menemään pesuveden mukana niin viestiä saa laittaa, niin korjataan asia.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.07.2022 kello on 15:20
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #193 : 9.09.2017 kello on 23:08 »
Tuo otsikko nyt oli sellainen et pikkaisen sieltä täältä vaunua ehostellaan ja loppuksi ehkä oisitte saanut nähdä kunnon kokon ja hämmästellä miksi noin se ois ollut se tai sitten ei kohta mut meni nyt näin. Toi vaan oli mulle sit lopulta liikaa vai lapsilta pois näyttäkää mulle yksikin toinen isä joka jää palkattomalle ilman mitään tuloja puoleksi vuodeksi lastensa takia ja työttömiä ei lasketa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:43
  • viva la France
Vs: Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
« Vastaus #194 : 9.09.2017 kello on 23:16 »
Tuo otsikko nyt oli sellainen et pikkaisen sieltä täältä vaunua ehostellaan ja loppuksi ehkä oisitte saanut nähdä kunnon kokon ja hämmästellä miksi noin se ois ollut se tai sitten ei kohta mut meni nyt näin. Toi vaan oli mulle sit lopulta liikaa vai lapsilta pois näyttäkää mulle yksikin toinen isä joka jää palkattomalle ilman mitään tuloja puoleksi vuodeksi lastensa takia ja työttömiä ei lasketa.
Yli kuusi vuotta pois työ elämästä kun poika syntyin. Tosin varmaan lähtökohdat eri. Sitten typeryyksissäni lupaisin pari asiaa katsoa kuntoon.
nyt tavoite päästä kolmen päästä irti mokomasta haitasta. Poika on silloin täysi ikäinen.