Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
Ossi66:
Kiitos vaan itelles, että annat meidän olla mukana tässä mielenkiintoisessa projektissa Thumb
Enkä minä ainakaan halua mitenkään tuomita tekemiäsi valintoja. Jos annoin mielestäsi huonon neuvon tuolla alussa, ei sitä kannata enempää miettiä - itellä vaan tahtoo olla se tapa että tekee kaikessa hommat hieman liian tarkasti.
Tee vaan niinkuin hyvältä tuntuu - tuloksia on mielenkiintoista seurata :)
hartsakoski:
Ei muuta kuin Thumb Thumb Thumb.Anna palaa,mielenkiinnolla seuraan.
Yankka:
Ossi66 ei huolta en sinua tarkoittanut. Vaan näitä ajan ja rahan tuhlausta juttuja. Ketuttaa moinen kun eivät edes tunne niin notta tietävät paremmin mitä minun pitäis omalla ajalla ja rahalla tehdä. Kun homman nimi on juuri että olisi tekemistä ja itsensä haastamista mahdollisimman paljon ja rahani hankin ihan jostain muualta kuin harrastuksista.
Vaan notta Tämä talous taantuma josko kaikilla ei ole mahdollisuutta harrastaa jos aiot ei saa omiaan pois tai tienaa.hmmm.... Notta en mä ainakaan niin pa ole notta tiliä pitäis tehdä
Yankka:
Suomalaisen asettama vaali kysely sohvanmuodosta on päättynyt.
Tässä allekirjoittanut epäilee jonkinlaista vaalivilppiä. Kun tietäisi vaan millaista lopputulos oli äärimmäisen tiukka! Mutta silti täysin ylivoimainen murska voitto sai kaikki äänet. Onko Tällainen mahdollista?
Siis yhdellä äänellä lähdetään tavoittelee jotain tämmöistä ylhäältä päin J peilikuvana pikainen luonnos.
Jokin vilppi tuloksessa täytyy olla ??? Kiitos kaikille äänestäjille eli Arskalle
Thumb
Alan:
Pyöreä pöytä keskelle. Älä unohda baarikaappia.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta