Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
Yankka:
Paparatzia saa muutenkin pelkää kun joku ilmiantoi miut lehdelle ja muksun takiakin lehti juttuu tulossa minä kieltäydyin vaimon meni ja suostu. Jos mies jostain haluun jäädä historiaan niin en ainakaan sittä et muksu teki kuolemaa ja itse masennuin
Mjerica:
Pidä kuitenkin tiukka linja noitten lehtikirjoitusten suhteen.
Vaadi kirjallisesti ennakkotarkistusoik eus niin että sen jälkeen
sanaakaan ei saa muuttaa ja sulle jää todiste siitä mikä kirjoitus
oli hyväksymishetkellä. Sullahan (teillä) ei ole mitään syytä
tai tarvetta ottaa riskiä yllätyksestä. Lehdet taas haluaa
raflaavia (=myyviä) juttuja ja niitten kohteen intressit jää helposti
jalkoihin.
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 11.06.2018 kello on 15:58 --- Jos mies jostain haluun jäädä historiaan niin en ainakaan sittä et muksu teki kuolemaa ja itse masennuin
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on nyt siis menneessä aikamuodossa. Olinkin jo pitkään
keräillyt rohkeutta kysyä asiasta mutta tässähän se vastaus tuli.
Tämä on huojentavaa kuulla. Tarkoittanee samalla että suunnitelma
tämän vaunun tuhoamisesta on lopullisesti peruttu?
Yankka:
No ainakin nyt on menny useampi viikko ilman mitään ihmeempää normi tarkastuksia ja ilonen 1v 4kk neiti meillä 3kuisen vauvan kehossa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 11.06.2018 kello on 20:04 ---No ainakin nyt on menny useampi viikko ilman mitään ihmeempää normi tarkastuksia ja ilonen 1v 4kk neiti meillä 3kuisen vauvan kehossa
--- Lainaus päättyy ---
Thumb ja iso.
Yankka:
Tänään aamulla tuli kaavittua ikkunoista pois tiivisteen jämiä ja kun ne on aikoinaan haperoitunut tarpeeksi on joku oikeaksi tavaksi paikata katsonut että kylmä piki aijaa siellä asian
Juu ei ollut tominut
Jos jollain on tuollaiseen matkaajaan aukeava sivu ikkuna niin voin lunastaa itselleni mitat ja kuvia vaikka lisään illalla kun en tajunnut nyt ottaa yksi noista kolmesta ikkunasta on ei aukeava mutta karmi tutkinnan jälkee. On sama aukeavassakin jos löytyy niin sais kaikista aukeavia vaikka tokko tolla niin väliä olis kun laitan sen eteen yhdeksi niin se iso etu ikkuna ja toinen iso sivu ikkuna aukeaa kuiteskin
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta