Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.

<< < (11/163) > >>

Yankka:
No kyllä ne pultit sit lopulta lämmölle antautui. Ja saatiin runko maalaus kuntoon korkea paine pesu ja pari ruoste täplää pois. Ihan sika hyvin on sinkitys kestänyt ajan hammasta harvoin noin hyvä kuntosia olen nähnyt akselisto onkin sit toinen juttu sen siirsin kaikkineen korjaamon puolelle hiekkapuhallukseen ja muutenkin läpikäyntiä varten..
Vaunun ainoa kunnollinen puu osa tuli kunnostettua ja kevensin reilu 2kg suoja aineet päälle niin ehkä noin 1,5kg kevyempi. Kaasupullo kotelon pohjalta 12mm vaneri sai lähtö passit sinne leikkaan palan 3mm komposiitti levystä kuhan joudan painoa pois joitakin kiloja. Mut nää tietokoneet ei mun juttu vielä kun oppis miten noiden kuvien jälkeen sais tekstiä ???

Yankka:
Kun suomalainen mies päättää kasvaa karavaanariksi tekee hän empiirisiä kenttä kokeita päiväretkien muodossa ja vie perheensä puuhamaahan ja törmää siellä kummallisuuksiin

sinne olisi voinut viedä laskunsa pusiin laitettuna  :o suomalainen mies piti myös lapsistaan huolta ja sitten törmäsi kylttiin

suomalainen mies rikkoi taas yhteiskunnan sääntöjä lapsia ei olisi saanut valvoa. Henkinen kasvu karavaanariksi on paljon vaativampaa kuin Olin ajatellut aamulla suomalainen mies taas harrastaa
 se on helpompaa.
Ps suomalainen mies on tunnollinen hän alkaa keräämään laskuja pusiin ensi kesää varten, kun puuhamaa avaa taas ovet.

Yankka:
Alustassa ekakerros teollisuus käyttöön tarkoitettua ruoste suojaa huomen Toka kierros sit pintaa.

Palkki ja lattian ala puoli suojattu säältä. Tää on se tylsä vaihe kun ei tuu "näkyvää pintaa tai muotoa"

Yankka:
Notta Kristus on tää harrastaminen ressaavaa. Nyt vauhtikin on väärä kun jälleen vittuillaan sillä aikaa kun käy töissä

suomessa ei saa harrastaa rauhassa notta prkl

Yankka:
Suomalaisen miehen vanhempi muksu sanoi notta isi haluan askarella sinun kanssa.
No mikä jottei sehän sopii. Pika muotti läjää ja liimaamaan kun 3,5v kärsivällisyys ei ole mitä parhain. Saa nähdä pysyykö tää läjässä kun liima oli kaikkialla reilusti ja vaan tippa siellä missä piti.
Paikkana ruokailutilan lattia Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View