Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.

<< < (9/163) > >>

mike:
On tää porukkaa....  :P

K.E.V:
Kauheeta jarruttelua asiaa tuntemattomilta ja jopa tuntevilta. Minun mielestä antaa palaa, jos ei osaa niin omiaan polttaa . Mutt must tuntuu ettei hukkaan mee  Thumb
Toiset puhuu toiset tekee  :laugh:

Yankka:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa -  9.08.2017     kello on 21:18 ---Mä olen näitä sun projekteja lukenut mielenkiinnolla mutta nyt tuli tekstiä niin että tuli ihan ähky ja en jaksanu lukea kun kaikki oli yhdessä nipussa.

Jos ens kerralla jätät välillä ilmaa rivien väliin niin helpottaa lukemista.

--- Lainaus päättyy ---
notta stana lue ees kolme viimistä rivii selviipä vaikea lukuisuus prkele. Nyt tekis pari diapamii terää mää en enää koskaa koita harrastaa

Yankka:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  9.08.2017     kello on 21:35 ---Kauheeta jarruttelua asiaa tuntemattomilta ja jopa tuntevilta. Minun mielestä antaa palaa, jos ei osaa niin omiaan polttaa . Mutt must tuntuu ettei hukkaan mee  Thumb
Toiset puhuu toiset tekee  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
notta polttais ees omia prkl saakelin pomo kyllä syö ny miestä baarinko prkl vai hän maksaa jos jotain tarvii koita si harrastaa jos siitä maksetaan. Elämä ei ole reiluu. #×%+£%@=  ((#£@£  TANA KELE JA ITTU KRISTUS KYL NY RISOO ANATAKAA TOISEN NY HARRASTAA ILMAN TYÖ PAINETA PRKL

Alan:
Anna mennä vaan ja kirjoittele. Tämä muuttuu koko ajan paremmaksi.  Thumb

Jos saa toivoa (ei kuitenkaan saa) niin laita kuvia, niitä on kiva katella.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View