Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.

<< < (69/163) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 20.11.2017     kello on 10:12 --- No talo ja teollisuus puolella sitä letkua vaan saattaa olla ennen sitä liitintä useiden kymmenien metrien suora osuus jolloin käytämme siinä s mutkaa tai lyhyemmissä verkossa vähintään se yksi mutka.

--- Lainaus päättyy ---

No, silloin puhumme ihan eri asioista kun autoista/vaunuista.
Kun katselette kuvia vaikkapa öljynjalostamoista, näette miten siellä putket mutkitetaan.

'Keskustelu' näkyy harhautuvan, joten jatkakaamme muilla aiheilla.

Yankka:
Sori en katsele kuvia ihan työn puolesta joudun tekee. Millä alalla itse vaikuttaa?
 Ai Joo Tollanen tiny House on yleensä sit Kyl vaunu painotan sanaa YLEENSÄ ei aina

0yxxy0:
Yllättävän paljon tuo lämpölaajeneminen. Vaunussa ja autossa lämpötila vaihtelu voi olla lähes 100c (säilytys osoitteesta riippuen), kun normi kiinteistössä vain puolet tuosta kun ei mennä pakkasen puolelle milloinkaan.

Alan:
Eipä ne mun talon lattiassa, betonin sisällä, paljoa pääse laajenemaan. Vaihteluväli ei toki kummoinen ole, reilut 10 astetta, mutta osa piireistä on pitkiä.

Jos nämä jutut aloittajaa haittaa, niin kerro. Riipaisen erilleen.

Yankka:
Antaa olla. Siin mut edelleenkin painotan nuo mitat eivät ole MINUN ilmoittamia ihan Linkin laitoin mistä löytyy. Sinne voi ilmoittaa jos heidän mitat tuntuu olevan metsässä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View