Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
99:
Mun aiemmassakin autossa oli vetokoukku jonka sai piiloon, jopa niin piiloon ettei autoliikekään tiedä siitä ;D
https://www.nettiauto.com/skoda/octavia/9146385
mjo33400:
Teetätin erikseen autoon, mutta kyllä liitin näkyy jos kumartuu. ;D
Yankka:
Tuossa ei näy mitään ellei pääse kokonaan auton alle kattoon kun se tötseli kääntyy kanssa puskurin sisäpuolelle
Yankka:
Oikea kylki tiiviste töhnät loput välissä paitsi oven päällinen laitetaan sit kun saadaan ovi korkeus selville kun nyt hakusessa. Jos jostain Hallin nurkista löytyisi kivaa profiilia vois tehdä korkeamman mut katsotaan se onneksi on helppo muuttaa jälkeenpäinkin sit. Nyt olisi kuva katostakin kun tuli loppu viikosta pakulla välille ja ite Lähdin siis hakee uuden auton ja suoraan kotiovelle niin ei tullut kuvattua.
niin siis suoraan rullasta aivan uutta
Tästähän tulee siis takapää katto ja keula yksi pala ja hinta tosiaan 170€koko pala
Yankka:
Heipä Hei ja hyvää iltaa Nalle luppakorvan sanoin lapset nukkumaan. Ja suomalainen mies ilta vuoroon vaunun kanssa eli sisustaa välillä vähän. eteenpäin hommia verkkaisesti mennään kun koulu hommat rajoittaa ilta harrastelua. No tänään tämmöistä. "Massiivipuutasoa" aloitettu tekemään keittiöön. Siinä taitaa olla yksi vaunun "kalleimmista" osista tuo kulma allas kun tuli aikoinaan markkinoille maksoi lähemmäs 1500€ Älkää kysykö miksi desing maksaa. nurin päin laitettuna Just passeli minulle ei oli muuten tuohon mahtunut Itse sain sen kun purin pois yhdestä keittiöstä myydään sitä vieläkin ovh taitaa vieläkin olla yli 500€ en Kyl ite Ois moista valmis maksaa pelkästä altaasta.
Pituutta tasolle saatiin 1715mm kait siinä kokkaa mahtuu vaikka kaasulevyt vielä vähän tilaa vie
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta