Tekniikkakeskustelut > Projektit
Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.
Jarger:
Mielenkiintoinen projekti, sitkiä sissi oot vääntään Thumb
Yankka:
Samaahan Tämä on kuin mun työkin ainut vaan et täs on pyörät alla
Yankka:
Tänään suomalainen mies on taas kovan paikan edessä koko päivä meni sairaalassa kahden lapsen kanssa. Ja sai silti yhdistettyä taas näin illalla kaksi osaa yhdeksi isommaksi kokonaisuudeksi.
Joten itse vaunuun ei päästy mitään tekemään. Vielä kovemmaksi tämän päivän tekee vanhemman tytön asiat olivat ihan hyvällä tolalla. Nuorempi meidän Pikku taistelija antoi taas kylmää kyytiä vanhemmilleen. Notta ruohonleikkurin bensakannua valmiiksi auton takakonttiin. Ja tuli tikkujen etsimistä. Niin hyvin tänään nyt vaan odotellaan taas mahdollista käskyä teholle lähdöstä. Missä meidän Pikku ihminen on tähän astisesta elämästään viettänyt muutenkin reilusti yli puolet. Mut niinkuin sanottu jatketaan siihen asti kunnes valmis tai tuomion päivä iskee ehkä huomenna taas töihin jos yöllä ei tule lähtö ittu.......
Yankka:
Vaunu elää toistaiseksi jatko ajalla joten homma eteni
pintamaali vedetty nää Ois valmiit kasaukseen.
Keulaan leikelty alumiini kiinnitetty liimalla ja niiteillä. Kuin myös oikea taka kylki eteni
Mitä enemmän stressiä sen paremmin etenee kun uni ei vaan tuu.
Yankka:
Pitkällisen ja raskaan viikonlopun jäljiltä suomalainen mies etsi omien hermojensA rippeitä kasatakseen ne akseliston muodossa. Liian tunnollinen kun on niin pitää aluslevyjä kin tehdä itse kun alkuperäiset osa niin ihmeellisen kokoisia.
Pitihän se Abloy Lukon osakin tehdä itse mikä oli akselistossa saapahan siitä avaimenperän vaunulle. Joo ei mitään järkeä mut edelleenkin tän projektin idea on haastaa itseään. Jotta unohtaisi muita asioita. Hei tehkääpä ite moinen haaste kaikille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta