Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 460 pientä pintaremonttia tai sitten ei.

<< < (37/163) > >>

Humoristi:

--- Lainaus käyttäjältä: Yankka -  8.09.2017     kello on 08:59 ---Mä olen varmaan onnistunut saamaan käsiini kaikkien aikojen ensimmäisen matkaaja kun siinä ei kyllä ole löytynyt vielä pinta peileistä liimaa eristeet kun oli vaan siellä puitten välissä ja putos pois sitä mukaan kun pintoja availi :o ja ei täs ole edes kuulavasaroitua alumiiniakaan vaan stucco pintasta.😵

--- Lainaus päättyy ---

Mulle ei ole vaunusi tarkka vuosimalli selvillä. Oletan että 1979-1982 malli.

1983 tuli tuo puristus tekniikka

Tässä pätkä 1980 korirakenteesta toivottavasti saa selvää

Hieno projekti sulla  Thumb

Yankka:
Kyllä vuosimalli osuu haarukaasi ei näköjään ole mitenkään huolestuttavaa et sitä Super Turbo puristettua liima ei löytynyt eli edelleen ollaan linjalla kestävämpi kuin alkuperäinen ja jäykempi paitsi että multa puuttuu myös toi Silicon tiivistyskin ;D on tää vaunu aika tapaus. Kiitos noista esitteen pätkistä ihan mielenkiintoiset vaikka alkuperäistä Tästä ei taida ihan tulla.

Yankka:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  8.09.2017     kello on 09:15 ---Laitatko vanhat ikkunat samoille paikoille? Ilmeisesti.

--- Lainaus päättyy ---
tavallaan ne nousee ylemmäs se kuudentoista sentin korotus laitetaan ikkunoiden alle nousevat mulle paremmalle tasolle .jolloin keulan muoto pakottaa niitä taakse päin akseliin nähden ja saadaan korkeammat ala kaapit keitto osastolle ei täydy kyyristellä kun tekee apetta Takaikkuna muuttaa eteen ja vanha etuikkuna joutaa lepikkoon ja ehkä jotain spesiaalia tulossa myös ikkuna osastolle kun jossain vaiheessa nyt tehdään sellainen erikois varaus. Katsotaan jos pitää harrastaa sit seuraavanakin talvena. Mut siitä tuonnempana lisää pidetään mielenkiintoa yllä ;)

Yankka:
Mulla on vielä monta ässää hihassa ton pinnan kanssa maltti on valttia kyllä Me vielä sinne päästään. Ihan varmasti vai vieläkö löytyy epäilijöitä käsi ylös nyt.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Yankka -  8.09.2017     kello on 09:41 ---..
liima ei löytynyt eli edelleen ollaan linjalla kestävämpi kuin alkuperäinen ja jäykempi paitsi että multa puuttuu myös toi Silicon tiivistyskin ;D on tää vaunu aika tapaus. ..

--- Lainaus päättyy ---
Olisko ed. korjaajalla osuutta liimattomuuteen?
Muistelen saman ikäluokan solikoissa (Artic'it) kun styroksit hautuu märkinä, ne liimaukset pettää alupellistä. Mitä lie liimaa kun ei jälkiä jää..

Tää projektihan taitaa tuottaa hivenen erilaisen Matkaajan (tai no, oteen mukaan ihan sama)  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View