Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hobby 720 ukfe projekti 2012

<< < (16/33) > >>

mjo33400:
Minulla on toi sama teltta. On iso. Thumb

Ossi66:
Suutari ompelee tuollaisen nätisti - ainakin meidän suutari  ;)

Yankka:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 20.08.2017     kello on 10:41 ---Kaapinovien saranoiden löyhällä=> ei kiristy koska ovet on pahvia.

--- Lainaus päättyy ---
toimisko vanhan kansan kikka jos oikein ymmärsin se  ruuvi mikä ovessa kiinni niin irti puuliimaa reikään ja sopiva tikku esim tulitikun pää hammastikku tai veistelee itse antaa kuivua ja sit ruuvit takas

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Yankka - 23.08.2017     kello on 04:51 --- toimisko vanhan kansan kikka jos oikein ymmärsin se  ruuvi mikä ovessa kiinni niin irti puuliimaa reikään ja sopiva tikku esim tulitikun pää hammastikku tai veistelee itse antaa kuivua ja sit ruuvit takas

--- Lainaus päättyy ---
Jotain tälläistä vois kokeilla. Varmaan toimis myös pykälää paksumpi ruuvi liiman kanssa kunhan vain käyttää jotain kunnollista liimaa. Etuteltta tuli myös koekasattua. Aika simppeli putkisto oli kyllä ei mennyt tuntia kasatessa. Alkaa olla jo siinä rajamailla tuo että hiukka liika suuri kun meillä on tarkoitus kasata tuo reissuillakin jos ollaa  useampi yö paikoillaan. Mutta tällä nyt mennään kun kerta "ilmaiseksi" tuli vaunun mukana.

kimi:
Poraa sopivan kokoinen reikä kaapinoveen ja upota levyankkurin kanta siihen, varmista liimalla. Siihen sitten sopivalla ruuvilla kiinitys. Katki n. tuon sinisen viivan kohdalta. tiukka reikä ja nuo "siivet" pureutuu reiän reunaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View