Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hobby 720 ukfe projekti 2012

<< < (29/33) > >>

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  4.01.2018     kello on 15:29 ---^
Onkohan pakastelokeron tiiviys kunnossa?

Ainakaan mun Dometicista ei sulamisvesi pääse ulos, jos lokero sulki. Mitään reittiä ei sieltä lauhduttimen ränniin (sitä kautta takapurkkiin) ole.
Ainakun poistan jääkaapin käytöstä, ovi (ja pakastelokeronkin luukku) jää raolleen kuivatuksen takia. Toisekseen ei minusta pakastelokeroon jäätä muodosto kuin usean viikon käytöllä vasta.. etelän reissun jälkeen silloinkin rätillä kuivaan lokeron.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä näin olen katsonut että siellä kaapin takaosassa reikä on. Luukun ja oven jätän itsekkin raolleen kun vaunulta poistutaan. Ei sielä nyt mahdottomasti jäätä ole mutta tekee sellaisen kuurakerroksen sinne seinille. Ja varsinkin kun usein sillä tulee pakastettuakin tuon pojan ruokia niin silloin varsinkin jäätä pakkaa tulla. Silloin sitä ei juurikaan tule jos vain kotoa pakkasesta siirrät sinne vaunun pakastimeen tavaraa eli valmiiksi pakastettua.  Kyllä se aivan samanlailla teki edellisen vaunun kaappi. Syksyllä varsinkaan niin tuo vesi ei tuolta hauhdutuskupista katoa yhtään mihinkään. Luultavasti sitä ei vain kovin moni sielä käy kurkkaamssa kun vaatii ilmanvaihto ritilän irroituksen. Uskoisin että keskikesällä tuonne kuppiin paljon mitään kerry kun kaappi käy ahkerammin

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  4.01.2018     kello on 15:38 ---Kyllä näin olen katsonut että siellä kaapin takaosassa reikä on. Luukun ja oven jätän itsekkin raolleen kun vaunulta poistutaan. Ei sielä nyt mahdottomasti jäätä ole mutta tekee sellaisen kuurakerroksen sinne seinille. Ja varsinkin kun usein sillä tulee pakastettuakin tuon pojan ruokia niin silloin varsinkin jäätä pakkaa tulla. Silloin sitä ei juurikaan tule jos vain kotoa pakkasesta siirrät sinne vaunun pakastimeen tavaraa eli valmiiksi pakastettua.  Kyllä se aivan samanlailla teki edellisen vaunun kaappi. Syksyllä varsinkaan niin tuo vesi ei tuolta hauhdutuskupista katoa yhtään mihinkään. Luultavasti sitä ei vain kovin moni sielä käy kurkkaamssa kun vaatii ilmanvaihto ritilän irroituksen. Uskoisin että keskikesällä tuonne kuppiin paljon mitään kerry kun kaappi käy ahkerammin

--- Lainaus päättyy ---
Meillä pakastetaan reissussa miltei joka ilta 2l vesipullo ja kuumimpaan aikaan myös aamuisin. Niitä käytetään kylmälaukussa virvokkeiden jäähdytykseen. Eikä koskaa ole ollut pakkasessa jäätä tai kuuraa.
Eniten sitä kosteutta tulee kun ylin hylly jääkaapin puolella pakataan täyteen. Siellä kylmennysrivoilla kun pitäisi ilman kiertää kunnolla.
Ja muillakin hyllyillä pitäisi kylmän ilman pääästä takaseinää valumaan alas.

Joko:
No se voi kyllä olla että jääkaappi tosiaan on aina takaseinää myöten täynnä. Samoin yleensä reissuun lähtiessä pakastin on tavaraa täynnä.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Joko -  4.01.2018     kello on 16:01 ---No se voi kyllä olla että jääkaappi tosiaan on aina takaseinää myöten täynnä. Samoin yleensä reissuun lähtiessä pakastin on tavaraa täynnä.

--- Lainaus päättyy ---
Noin se meilläkin menee kun viiden päivän ruuat pakataan kaappiin, ilma ei kierrä ja haihdutuskuppi on täynnä.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  4.01.2018     kello on 16:04 ---Noin se meilläkin menee kun viiden päivän ruuat pakataan kaappiin, ilma ei kierrä ja haihdutuskuppi on täynnä.

--- Lainaus päättyy ---

Eli tämä ei sitten välttämättä niin huono päivitys ole tuota letkua vetää harmaavesisäiliöön. Kyllä sitä tavaraa kummasti jääkaappiin kertyy kun pääsääntöisesti kokataan kaikki eväät itse ja tosiaan pojalle on pakastettuna aina jotakin itse tehtyä ruokaa. Pisimmillään kun ollaan se 3-4 viikkoa reissussa ja kausipaikalla taasen ei niinkään ole kaappi ääriään myöte täynnä kun ollaan sielä lähinnä viikonloppuja

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View