Tekniikkakeskustelut > Projektit

Hobby 720 ukfe projekti 2012

<< < (26/33) > >>

Yankka:
Villi Veikkaus tietämättä mihin tarkalleen se Kaks napanen menee. Joku lisävaruste yms tarvittu sen boksin signaalia tai mitä lie kahteen paikkaan ja alkuperäinen musta hengetön joutunut toimii "vetonaruna" ettei ole jouduttu purkaa. Tai jos kaksi napanen myös päättyy samaan paikkaan. Niin voinut se hengetön olla jo alkujaan viallinen mikä tehtaan tai yms puolesta vaihdettu ja kaksi napanen sen takia kun se on sinne kiskottu taas alkuperäistä käyttäen et toinen edes toimii.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 12.09.2017     kello on 21:52 ---Tältä näyttää paneli

--- Lainaus päättyy ---
Ja tässä paristovarmistuksen kaavio + muutakin
http://www.alde.co.uk/downloads/alde_3010-413_user.pdf

Joko:
Joo löysin tuon saman kaavion ohjekirjasta. Jos on paristovarmennus niin silloinko nuo edelliset lämmitys asetukset jää muistiin? Aika huono systeemi kyllä kun akkuvirtaakin olis saatavana kokoajan. Saan tänään vastaavasta samanikäisestä kuvat miten nuo johdot menee niin näen onko kaikki oikein

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 13.09.2017     kello on 09:39 ---Joo löysin tuon saman kaavion ohjekirjasta. Jos on paristovarmennus niin silloinko nuo edelliset lämmitys asetukset jää muistiin? Aika huono systeemi kyllä kun akkuvirtaakin olis saatavana kokoajan. Saan tänään vastaavasta samanikäisestä kuvat miten nuo johdot menee niin näen onko kaikki oikein

--- Lainaus päättyy ---

Jotain kummallista tuossa sun systeemissä on. Mulla tuo Alde muistaa kyllä kaikki verkkosähkön katkomisesta huolimatta, kunhan ei katkaise 12V virtaa.

Joko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 13.09.2017     kello on 09:54 ---Jotain kummallista tuossa sun systeemissä on. Mulla tuo Alde muistaa kyllä kaikki verkkosähkön katkomisesta huolimatta, kunhan ei katkaise 12V virtaa.

--- Lainaus päättyy ---
Minusta siltä puuttuu 12v jossain on joku johto irti tms. Tässähän ei ollut akku paikoillaan kun ostin tämän. 2012 mallin 650 kfu hobbyssä on akkukotelosta tälläinen kytkin millä saa alden asetukset pysymään säädetyssä eli ilmeisesti 12v syöttö pannulle tai ohjauspanelille. Siis nappi akkukotelon kyljessä. Varmaan suomalaisen myyjän itse laittamia juttuja kenties

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View