Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SFC Vankkurimännikkö

<< < (3/6) > >>

Alan:
Niinpä. Ei kannata antaa sattumien vaikuttaa mielikuvaan alueesta. Hankala tai osaamaton isäntä tai huono vaununaapuri tuskin ovat seuraavalla kerralla harmina. Huonot sosiaalitilat tai joku muu rakenteellinen puute sen sijaan pysyvät. Liekö sitten jossakin niin, että koko kantaporukka on kielteinen vierailijoita kohtaan. Itse en ole sellaiseen törmännyt ainakaan vielä, ystävällisyyteen kyllä.

Minusta kun tuntuu, että tuollaiset sattumakokemukset ovat ajaneet joitain karavaanareita kokonaan pois SFC-alueilta. Minun mielestä turhaan.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.08.2017     kello on 08:27 ---Niinpä. Ei kannata antaa sattumien vaikuttaa mielikuvaan alueesta. Hankala tai osaamaton isäntä tai huono vaununaapuri tuskin ovat seuraavalla kerralla harmina. Huonot sosiaalitilat tai joku muu rakenteellinen puute sen sijaan pysyvät. Liekö sitten jossakin niin, että koko kantaporukka on kielteinen vierailijoita kohtaan. Itse en ole sellaiseen törmännyt ainakaan vielä, ystävällisyyteen kyllä.

Minusta kun tuntuu, että tuollaiset sattumakokemukset ovat ajaneet joitain karavaanareita kokonaan pois SFC-alueilta. Minun mielestä turhaan.

--- Lainaus päättyy ---
Meillä kantaporukka ottaa hyvin vastaan vierailiat,ja meitä kantapeikkoja on kolme kappaletta ;) ;D

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan -  2.08.2017     kello on 08:27 ---Niinpä. Ei kannata antaa sattumien vaikuttaa mielikuvaan alueesta. Hankala tai osaamaton isäntä tai huono vaununaapuri tuskin ovat seuraavalla kerralla harmina. Huonot sosiaalitilat tai joku muu rakenteellinen puute sen sijaan pysyvät. Liekö sitten jossakin niin, että koko kantaporukka on kielteinen vierailijoita kohtaan. Itse en ole sellaiseen törmännyt ainakaan vielä, ystävällisyyteen kyllä.

Minusta kun tuntuu, että tuollaiset sattumakokemukset ovat ajaneet joitain karavaanareita kokonaan pois SFC-alueilta. Minun mielestä turhaan.

--- Lainaus päättyy ---

Juu, kyllä tuonne varmaankin mennään uudelleen joskus. Ko. vaunun porukka oli varmaankin jonkun vanhemman vaunulla, kävi siellä joku leiriytyjä keskustelemassa käyttäytymisestä.

Mimmi:
Tämä on hieno ja kiva paikka! Vastaanotto ystävällinen ja nuo yllä kysytyt kausipaikkalaisetki n mukavia ja puheliaita. Saunat on hyvät ja saunakulttuurista tykkään itse eli vettä kiukaalle ja ne pois ketkä ei sitä kestä. Yksi pieni miinus ei niin selkeistä paikoista mutta mikäs pakko niiden vankkureiden on suorassa rivissä seistäkään, meille kelepaa vaikka onkin vähän halkipoikkipinossa. Toisena epäkohtana on liivittömät isännät eli vastaanottoon ajattajille liivit päälle jotta tietää onko tämä töissä vai sekaantuuko aina asioihin joihin ei tarvitse   ;D

Alan:
Huomentapäivää täältä, yksi parhaista SFC-alueista tähän asti.




Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View